تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش ساخت انیمیشن با استفاده از اسکرچ

 

خراش: آموزش شماره 1

حرکت جن ها.

شما باید روی اسکریپت های حرکتی که  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم بلوک های آبی را نمایش می دهند کلیک کنید.

برای شروع انیمیشن، باید یک بلوک در رویداد، یک بلوک قهوه ای را انتخاب کنید. من انتخاب کرده ام

the block: وقتی روی پرچم سبز کلیک می شود.

همچنین می‌توانید گزینه When Space is clicked را برای شروع انیمیشن خود انتخاب کنید.

برای اینکه شخصیت خود را به حرکت درآورید، از بلوک ه چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم ای حرکتی استفاده کنید. با 10 جلو رفتن شروع کنید

نه می توانید با دوبار کلیک کردن در داخل حباب سفید که می گوید عدد را تغییر دهید

ارزش.

برای نشان دادن جهت، راست یا چپ، جهت 90 درجه را  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم انتخاب کنید تا به راست یا چپ بروید

-90 برای رفتن به چپ. برای تغییر مقدار، روی حباب دوبار کلیک کرده و - را اضافه کنید.

2

اولین برنامه حرکت: من جن خود را در یک مکان خاص قرار دادم. برای تو کافی است

تا روی اسپرایت خود کلیک کنید تا موقعیت آن نمایش  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم داده شود. اینجا: گربه در سمت چپ است: -169 برای

و 70- برای Y. برای حرکت، آن را 10 جلو ببرم و حرکت را به اضافه کنم

90. یک حلقه تکرار قرار می دهم. سپس، حرکت را متوقف می کنم: یک ثانیه صبر کنید،

و جن را وادار به عقب نشینی می کنم. من آخرین حلقه  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم را قرار می دهم: به طور نامحدود تکرار کنید. با کلیک بر روی

i آبی در مربع pixie، یک سبک چرخشی را برای جلوگیری از چرخش pixie انتخاب کردم

روی خودش

این انیمیشن منتشر شده در اسکرچ است.

لینک پروژه:

شما می توانید یک انیمیشن را با یک حرکت اسپرایت چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  شروع کنید. شما می توانید تغییر دهید

حرکات، سرعت اگر می‌خواهید از تماس جن خود با لبه جلوگیری کنید، اضافه کنید: bounce if the

لبه رسیده است.

تنوع دیگر با الف هایی که چندین لباس دارند. برای جن اوری: من a

حلقه تکرار حرکت تا بی نهایت، بلوک فرمان: "پیشرفت با 10" و

«اگر به لبه رسیدید به عقب برگردید». How to make animation with scratch  نتیجه: جن من در ساحل به این سو و آن سو راه می‌رود

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 6 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 22 بهمن 1402ساعت 16:13 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 2 | |

ساخت انیمیشن های زیبا و خلاقانه با استفاده از اسکرچ

 

Scratch نرم افزار رایگانی است که برای آشنایی دانش آ چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم موزان از سن 8 سالگی با مفاهیم اساسی در ریاضیات و علوم کامپیوتر طراحی شده است. این مبتنی بر رویکردی سرگرم‌کننده به الگوریتم‌ها است که به آنها کمک می‌کند ایجاد، استدلال و همکاری کنند.

 

.

 

لینک دانلود نرم افزار Scratch (نسخه 3.0، 2.0 یا 1.4) که چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  امکان کار بدون اتصال به اینترنت را پس از نصب فراهم می کند: اینجا

 

منابع آموزشی بسیاری برای کار بر روی برنامه نویسی با دانش آموزان خود با استفاده از SCRATCH وجود دارد.

در زیر منتخبی از مرتبط ترین آنها را خواهید دید.

 

 

یک سایت خودآموز برای شروع برنامه چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  نویسی دیجیتال با اسکرچ

.

این خودآموز شما را با نرم افزار برنامه نویسی Scratch برای آموزش مفاهیم ریاضی آشنا می کند. این برای معلمان آموزش ابتدایی، متوسطه و عمومی بزرگسالان است.

 

کتاب 1،2،3… کد! (نسخه های پومیر)

 

این راهنما را می توان در اینترنت مشاهده کرد چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم : اینجا. نسخه‌های آن در دفتر بازرسی تول موجود است، از jerome.streiff@ac-nancy-metz.fr بپرسید.

 

برای چرخه 2 (قابل انطباق با سطوح دیگر): یک دنباله کامل و کلید در دست.

مرحله اول: ارائه «ماجراجویی» از طریق فعالیت‌های «بدون برق» (بدون نیاز به تجهیزات کامپیوتری). (صفحات 115-142).

بخش دوم: داستان را با اسکرچ تعریف کنید (صفحات 171-189).

برای چرخه 3 (قابل تطبیق با سطوح دیگر): یک دنباله کامل و کلید در دست.

مرحله اول: ارائه «ماجراجویی» از طریق فعالیت‌های چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  «بدون برق» (بدون نیاز به تجهیزات کامپیوتری). (صفحات 215-236).

قسمت دوم: داستان را با اسکرچ بگویید (صفحه های 234-300).

 

مقدمه ای بر خراش توسط CANOPE - Versailles

 

یادگیری پیشرونده که در آن هر ماموریت شامل اجرای چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  یک برنامه با Scratch است که بر اساس ویدیویی پیشرفت این برنامه را نشان می دهد.

48 ماموریت به 4 دسته تقسیم می شوند که How to make animation with scratch  مربوط به سطوح سختی فزاینده است: سبز، آبی، قرمز، سیاه.

-

 

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 22 بهمن 1402ساعت 15:54 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 2 | |

اسکرچ جونیور برای کودکان زیر 16 سال

 

 

صفحه اصلیاخبار برنامه نویسی  اسکرچ جونیور چیست

 کدنویسی برای کودکان با اسکرچ جونیور توسط Shivani Ahuja News 7 نظر

scratch junior، برنامه نویسی برای کودکان کدنویسی برای کودکان راهی فوق العاده برای بال دادن به تخیل آنهاست. ScratchJr یک زبان برنامه نویسی ساده است که کودکان 5 تا 7 ساله با آن می توانند هنر، داستان های تعاملی و بازی ها را برنامه ریزی کنند.

 

دارای جن (شخصیت ها یا اشیاء) و بلوک های رنگارنگ است که می توان اسکرچ جونیور چیست آنها را به هم متصل کرد تا به شخصیت ها دستور حرکت، دویدن، آواز خواندن و غیره بدهید. این امر باعث تقویت خلاقیت و تفکر منطقی در بین کودکان می شود. بلوک های فرمان مورد استفاده برای انیمیشن به سادگی شروع، حرکت به جلو و عقب، چرخش به چپ یا راست، پرش، رشد و کوچک شدن است.

 

بلوک های ScratchJr

بلوک های ScratchJr

با استفاده از این بلوک ها، کودکان می توانند یک مهمانی از ح اسکرچ جونیور چیست یوانات رقصنده یا یک بازی تگ ایجاد کنند. این به بچه های کوچک شما فرصتی می دهد تا خود را خلاقانه بیان کنند.

 

به این گیف ساده که توسط برادرزاده 8 ساله من ساخته شده با ScratchJr در 10 دقیقه نگاه کنید:

 

کاراکترها و اشیاء را می توان با کمک ویرایشگر رنگ در APP تغییر داد. کودکان نیز می توانند تصاویر و صدای خود را به پروژه اضافه کنند. این زبان برنامه نویسی ساده مشتق شده از scratch.mit.edu است و از اصولی مشابه هر زبان برنامه نویسی حرفه ای دیگر در جهان استفاده می کند، اما برای بچه ها برنامه نویسی اسکرچ جونیور چیست  می کند! تنها تفاوت با زبان های کدنویسی حرفه ای این است که ScratchJr با افتخار یک بازی کودکانه است.

 

مزایای ScratchJr برای کودکان این است که:

رشد شناختی، فردی، عاطفی و اجتماعی را ارتقا می دهد

به کودکان کمک می کند تا افکار خود را سازماندهی کنند

به آنها اجازه می دهد خود را بیان کنند

به آنها کمک می کند تا مهارت های توالی یابی را بیاموزند

به آنها کمک می کند تا حل مشکلات را بیاموزند

به آنها کمک می کند تا مهارت های حساب و سواد را توسعه دهند

منابع ScratchJr برای دانش آموزان

در وب سایت ScratchJr، منابع مختلفی وجود دارد

 

برنامه‌ها: برنامه‌های اندروید و iOS Junior Scratch کاملا رایگان اسکرچ جونیور چیست  هستند و برای دانلود در تبلت‌ها در دسترس هستند.

راهنماها: می توانید راهنمای رابط ScratchJr، راهنمای ویرایشگر رنگ، توضیحات بلوک را برای درک آسان برنامه دانلود کنید.

نکات و نکات: در وب سایت، آموزش های مختلف Scratch Junior در مورد تغییر نام و حذف پروژه ها، انیمیشن کاراکترها، استفاده از چندین کاراکتر، بلوک های ماشه، پیمایش لیست کاراکترها، کپی کاراکتر، کپی اسکریپت ها از یک کاراکتر به شخصیت دیگر، و حرکت به عقب موجود است.

پلتفرم اشتراک‌گذاری: همچنین می‌توان پروژه‌های خردسال را به اشتراک گذاشت و پروژه‌های نمونه را روی پلتفرم کاوش کرد

منابع ScratchJr برای معلمان

راهنمای مفصلی برای معلمان در وب سایت ScratchJr وجود دارد که به آنها اجازه می دهد کارگاه ها و رویدادهای موثری را برگزار کنند.

 

فعالیت ها: در بخش معلم، مجموعه ای از 9 فعالیت با فرمت PDF با  اسکرچ جونیور چیست دستورالعمل های گام به گام برای انجام فعالیت ها با دانش آموزان وجود دارد.

برنامه های درسی: در این بخش موارد زیر وجود دارد:

توضیحات بلوک قابل چاپ برای مرجع

برنامه درسی ژانرهای متحرک: دارای سه ماژول است؟ساخت کلاژ Scratch Jr، داستان و بازی است که در هشت درس پوشش داده شده است و پروژه های مختلف برای کودکان

برنامه درسی بازی های زمین بازی: دارای هشت درس با بحث، مکانیک، بلوک اسکریپت برای پروژه ها

برنامه درسی سواد و ریاضی: دارای دو ماژول حروف بزرگ و کوچک و یک ماژول شمارش و کارنالیت است.

ارزیابی ها: این بخش دارای دو نوع ارزیابی است:

Scratch Jr حل می کند

ارزیابی های مهندسی معکوس

معلمان می توانند مطالب مفید مختلف ScratchJr را در وب  اسکرچ جونیور چیست سایت PBS Kids نیز بیابند.

 

نحوه برگزاری یک روز خراش برای کودکان کوچکتر

هرکسی می‌تواند یک روز اسکرچ را در هر کجا برگزار کند.  اینجا یادگیری کدنویسی سرگرم کننده است و تسهیل یادگیری کدنویسی به کودکان، آنها را قادر می سازد تا خود را خلاقانه بیان کنند. می‌توانید یک رویداد کوچک یا بزرگ ترتیب دهید و از کودکان و/یا والدین دعوت کنید تا با ScratchJr همکاری کنند و یاد بگیرند که داستان‌ها، بازی‌ها و هنرهای تعاملی سرگرم‌کننده ایجاد کنند.

 

برای انجام چنین رویدادی می توانید مراحل زیر را در نظر بگیرید:

 

1. به نوع روز Scratch که می خواهید برگزار کنید فکر کنید؟ آیا می  اسکرچ جونیور چیست خواهید به مردم یاد دهید چگونه از ScratchJr استفاده کنند، به آنها فعالیت های از پیش تعریف شده بدهید، به کودکان اجازه دهید پروژه های خود را بسازند، آن را به یک رویداد کوچک تبدیل کنند یا آن را در آن انجام دهند. یک مقیاس بزرگ

 

2. زمان و مکان رویداد را تعیین کنید و از شرکت اسکرچ جونیور چیست  کنندگان و والدین آنها دعوت کنید و به آنها یادآوری کنید که دستگاه های اندروید و iOS (ترجیحاً تبلت) خود را بیاورند و برنامه Scratch junior را دانلود کنند؟ از قبل روی دستگاه ها

 

3. بسته به تعداد شرکت کنندگانی که انتظار می رود در رویداد شرکت کنند، فضایی را انتخاب کنید که به آنها امکان ایجاد و همکاری راحت را بدهد.

 

4. ترتیبات لازم را برای ICT مورد نیاز برای رویداد، به عنوان مثال.  اسکرچ جونیور چیست پروژکتور، تبلت اضافی و وای فای. همچنین از چاپگر برای چاپ راهنماهای بلوک استفاده کنید،؟ فعالیت های ScratchJr (از بخش Teach وب سایت ScratchJr و کارت های PBS KIDS ScratchJr).

 

کارت های PBS Kids scratchJr را از اینجا دانلود کنید.

 

5. جدول زمانی رویداد چیزی شبیه به این خواهد بود: مراسم خوش آمد گویی، فعالیت های یخ شکن، آشنایی با برنامه ScratchJr (در صورتی که دانش آموزان تازه وارد برنامه شوند)

What is Scratch Junior? ، ایجاد یک پروژه Scratch، فعالیت های میان وقت (میان وعده ها، بازی ها) ، و غیره

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 15 بهمن 1402ساعت 9:05 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 13 | |

راه آسان دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3

 

متن عمدتاً برای معلمان مدرسه (معلمان) نوشته شده است. بنابراین برای  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3خوانندگانی که اکثراً در طول تحصیلشان آموزش کامپیوتری را ندیده اند، در نظر گرفته شده است. هدف آموزش آنها در علوم کامپیوتر نیست (این یک دوره علوم کامپیوتری نیست)، بلکه ارائه عناصری است که به آنها امکان می دهد بفهمند آموزش تفکر کامپیوتری چگونه می تواند باشد و چگونه به آن نزدیک شود. بنابراین یک نقطه ورود است. برای شروع تدریس مؤثر، باید تسلط خاصی بر آنچه می خواهید آموزش دهید (همانطور که خواهیم دید، هر رشته اصلی شما مقرون به صرفه است، و این سند برای آن کافی است)، سپس از منابع موجود در حال حاضر بهره برداری کنید. سند نمونه‌های قابل استفاده مجدد را ارائه می‌کند، نه فعالیت‌ها/توالی‌های آماده برای استفاده؛ با این حال، اشاره‌گرهایی به این نوع منابع نشان داده شده‌اند دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3. برای ساده سازی آموزشی، گاهی اوقات با قوانین این رشته (چند تقریبی که منجر به تصورات بدی نمی شود) کمی آزادی عمل می کنم.

 

با توجه به مخاطبان هدف، سطح در نظر گرفته شده چرخه 3 (مدرسه / CM1 و CM2) است. با این حال، انجام کارها در چرخه 2 امکان پذیر است و علاوه بر این، عناصر خاصی نیز به طور بالقوه برای سطوح راهنمایی/ دبیرستان مرتبط هستند (Scratch برای دبیرستان یا حتی دبیرستان برای جنبه های خاصی مرتبط است؛ د دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3ر این سطوح، این امکان وجود دارد. برای استفاده از زبان های برنامه نویسی دیگر، اما ملاحظات آموزشی مشابه است).

 

متن به طور متوالی به آموزش علوم کامپیوتر به طور کلی، سپس آموزش دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 تفکر محاسباتی و سپس منابعی که می توان استفاده کرد، می پردازد. بر اساس فهرستی از سوالات زیر ساختار یافته است:

 

چرا در دبستان علوم کامپیوتر تدریس می شود؟ (استدلال هایی که اینجا و آنجا مطرح می شود، برنامه های جاری، سردرگمی ها و تفسیرهای نادرست برای اجتناب، موضع شخصی).

 

برای آموزش علوم کامپیوتر در  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3مدرسه چه باید کرد؟ (نیازی به "دانشمند کامپیوتر" بودن یا تبدیل شدن به آن نیست، برای همه معلمان مدرسه قابل دسترسی است، اما شما باید ایده های روشنی در مورد اهداف آموزشی خود داشته باشید).

 

چه اهداف آموزشی را می توانیم در نظر بگیریم؟ (تفکیک اهدافی که ممکن است ماهیت های بسیار متفاوتی داشته باشند مهم است).

 

"تفکر محاسباتی" چیست و چرا آن را آموزش می دهیم؟ (تعاریف، علاقه، دانش مورد نیاز و غیره).

 

"استفاده از Scratch برای آموزش تفکر محاسباتی" به چه معناست؟ (اصول کلی، سپس یک سری مثال های موضوعی: تمرینی که دانش آموزان را ملزم به نوشتن یک الگوریتم می کند؛ تمرینی  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3در "تفکر محاسباتی"، همچنین نشان دهنده تفاوت بین "استفاده از یک برنامه" و "ساخت یک الگوریتم/برنامه"؛ یک جفت تمرین ریاضیات و تفکر محاسباتی، همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توان روش «خراش» را با تجزیه و تحلیل آموزشی/آموزشی هماهنگ کرد؛ تمرینی که تولید نوشتاری و تفکر محاسباتی را در هم آمیخت؛ و در نهایت تمرینی حول حل مسئله).

 

چگونه به آموزش تفکر محاسباتی نزدیک شویم؟ (دو رویکرد غیر متمایز اما به طور قابل توجهی متفاوت وجود دارد، رویکرد "الگوریتم محور" و رویکرد "خلاقیت محور").

 

به عنوان یک معلم چه چیزی را باید در مورد اسکرچ بدانید، دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 و چگونه آن را انجام دهید؟

 

چگونه موقعیت های آموزشی را تعریف و مدیریت کنیم؟

 

چه مشکلاتی را می توانیم انتظار/پیش بینی کنیم؟

 

متن دارای منطق خطی است. بخش‌هایی که به اصل موضوع می‌پردازند، بخش‌های 4 و 5 هستند. شما می‌توانید با خواندن مستقیم بخش 5 به معنای "آشنایی دانش‌آموزان با تفکر محاسباتی و برنامه‌نویسی با Scratch" به معنای شهودی باشید. اگر اصلاً اینطور نیستید. با مفهوم الگوریتم یا Scratch آشنا هستید، می توانید قبل از خواندن بقیه سند، نگاهی به بخش 4.2 بیندازید. اگرچه اصول پوشش داده شده به یک زبان برنامه نویسی خاص مرتبط نیستند، دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 نمونه های ارائه شده همه در Scratch هستند.

 

درباره نویسنده، به منظور درک بهتر گفتار توسعه یافته: من یک استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه هستم. بنابراین من علوم کامپیوتر (الگوریتم‌ها، زبان‌های مختلف، مهندسی نرم‌افزار، طراحی شی‌گرا و غیره) را به دانشجویان علوم و/یا علوم کامپیوتر آموزش می‌دهم. من همچنین در Espé de Grenoble (این دوره و مقدمه ای بر تحقیقات آموزشی) تدریس می کنم. من همچنین در مورد مسائل مربوط به طراحی محیط های IT برای آموزش و یادگیری، به ویژه در مورد مسائل یادگیری مشارکتی تحقیق می کنم. این فعالیت پژوهشی من را به کار با چارچوب های نظری علوم انسانی و Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3 اجتماعی، پژوهشگران آموزشی و البته معلمان «حوزه ای» به ویژه در مدارس ابتدایی سوق می دهد.

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 12 بهمن 1402ساعت 10:02 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 9 | |

روش سریع دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3

 

پس زمینه u) در زیر ناحیه گزینه ها نشان داده شده اند. دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  برای تعویض رنگ های پیش زمینه و پس زمینه می توانید روی پیکان تعویض رنگ کلیک کنید. برای انتخاب رنگ جدید روی یکی از پالت های رنگی کلیک کنید (برای انتخاب رنگ پس زمینه Shift + کلیک کنید).

 

روی دکمه تنظیم مرکز لباس کلیک کنید تا مکانی را در نقاشی انتخاب کنید که یا به عنوان مرکز چرخش هنگام چرخش لباس روی صحنه استفاده می شود یا به عنوان نوک مداد استفاده می شود.

 

برای افزایش یا کاهش بزرگنمایی پس‌زمینه طراحی، روی دکمه‌های دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  بزرگ‌نمایی (در داخل یا خارج) کلیک کنید. وقتی بیش از 100% بزرگ‌نمایی می‌شود، از نوارهای پیمایش برای مقیاس‌بندی پس‌زمینه استفاده می‌شود. زوم اندازه تصویر را تغییر نمی دهد.

 

روی دکمه Import کلیک کنید تا یک تصویر از یک فایل باز شود و آن را به پس زمینه اضافه کنید.

 

روی دکمه Clear کلیک کنید تا همه محتوا از پس زمینه حذف شود.

 

برای تغییر اندازه نقاشی بوم، یا به سادگی انتخاب، روی دکمه های مقیاس (رشد یا کوچک شدن) کلیک کنید. با اجرای Shift + کلیک بر روی دکمه های مقیاس یک مقدار دقیق را وارد می کنید.

 

برای چرخاندن محتویات بوم یا به سادگی انتخاب، روی دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  دکمه‌های Rotate (در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت) کلیک کنید. با اجرای Shift + کلیک روی دکمه های Rotation مقدار دقیقی را وارد می کنید.

 

برای ورق زدن محتویات بوم، یا به سادگی انتخاب، روی دکمه Flip (افقی یا عمودی) کلیک کنید.

 

اگر اشتباهی مرتکب شدید، می توانید روی دکمه Undo بارها و بارها کلیک کنید تا آخرین اقدامات لغو شوند. اگر نظر خود را تغییر دادید، می‌توانید روی دکمه Redo کلیک کنید تا اقدامات لغو شده بازگردانده شوند.

 

3. بلوک های خراش

انواع بلوک

سه نوع اصلی بلوک در پالت بلوک ها وجود دارد:

Command Blocks: این بلوک ها دارای برجستگی هایی د دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 ر پایین و/یا بریدگی هایی در بالا هستند، مانند Hide.gif. شما می توانید این بلوک ها را کنار هم قرار دهید تا شمع ها را بسازید. برخی از بلوک‌ها دارای یک کادر ورودی هستند که در آن می‌توانید عددی را تایپ کنید (مانند 10 در بلوک move10steps.jpg) یا یک مورد را از یک منوی کشویی یا پاپ در بلوک Play_Sound.gif انتخاب کنید. برخی از بلوک‌ها، مانند بلوک Forever_If.jpg، یک دهانه C شکل دارند که می‌توانید بلوک‌های دیگر را در پشته قرار دهید.

 

بلوک کنترل نوع "کلاه": این بلوک ها دارای سرهای گرد  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 هستند، مانند When_Key_Pressed.gif. این بلوک ها در سر شمع ها قرار می گیرند. آنها منتظر می مانند تا رویدادی رخ دهد، مانند فشار دادن کلید (در اینجا نوار فاصله)، و سپس دستورالعمل ها را در بلوک های زیر اجرا می کنند.

 

بلوک های ارزش یا بلوک های "گزارشگر": این بلوک ها مانند xposition.gif و Mouse_Down.gif به گونه ای طراحی شده اند که در قسمت ورودی بلوک های دیگر قرار بگیرند. بلوک‌های ارزشی با انتهای گرد (مانند exposition.gif یا variable.gif) اعداد یا رشته‌ها را برمی‌گردانند و در بلوک‌هایی با سوراخ‌های گرد یا مستطیلی (مانند Set_Size_To_100.gif یا Say_Hello.png) قرار می‌گیرند. بلوک‌های ارزش لبه‌دار (مانند Mouse_Down.jpg) مقادیر بولی (درست یا نادرست) را برمی‌گردانند و در بلوک‌هایی با سوراخ‌های گرد یا نوک تیز (مانند Wait_Until.gif یا Say_Hello.gif) قرار می‌گیرند.

 

روی هر بلوک مقدار کلیک کنید تا مقدار فعلی آن مشخص شود.

 

برخی از بلوک های ارزش دارای یک چک باکس در کنار دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  آنها هستند، commexposition.gif. اگر در چک باکس کلیک کنید، یک صفحه کوچک روی صحنه ظاهر می شود که مقدار فعلی بلوک ارزش را نشان می دهد. هنگامی که مقدار بلوک تغییر می کند، صفحه به طور خودکار به روز می شود. صفحه می تواند مقدار بلوک را در قالب های مختلف نمایش دهد:

 

Monitor_Small.gif یک خروجی معمولی با نام بلوک مقدار

Monitor_Large.gif یک خروجی بزرگ بدون نام بلوک مقدار

Monitor_Slider.gif یک پتانسیومتر به شما امکان می دهد مقدار بلوک مقدار را تغییر دهید (فقط برای متغیرها موجود است)

 

برای جابجایی از یک فرمت به فرمت دیگر، روی صفحه  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 دوبار کلیک یا راست کلیک کنید (Mac: Ctrl + کلیک).

 

نوار لغزنده قالب فقط برای متغیرهای ایجاد شده توسط کاربر در دسترس است. روی صفحه کلیک راست کنید (Mac: Ctrl + کلیک) تا حداقل و حداکثر مقادیر را با مکان نما تنظیم کنید.

 

لیست ها

شما می توانید لیست ها را در Scratch ایجاد و دستکاری کنید. لیست ها می توانند اعداد و همچنین رشته هایی از حروف یا کاراکترهای دیگر را ذخیره کنند.

 

برای ایجاد یک لیست، به دسته متغیرهای بلوک بروید و روی Make_List.gif کلیک کنید. پس از ایجاد یک لیست، چندین بلوک مرتبط با لیست ظاهر می شوند. بلوک های لیست در بخش توضیحات بلوک این راهنما توضیح داده شده اند.

 

هنگامی که یک لیست ایجاد می کنید، یک جدول  Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3مرتبط با آن لیست در Stage ظاهر می شود. جدول لیست عناصر را نشان می دهد. می توانید مستقیماً یک عدد یا یک رشته بنویسید

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 12 بهمن 1402ساعت 9:37 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 10 | |

اسکرچ جونیور رازهای پنهان

 

گلف باز اسکرچ چیست؟ در اینجا چند  اسکرچ جونیور اصطلاح برای گلف بازان آورده شده است.

 

دو نوع گلف باز وجود دارد: گلف بازان مبتدی و گلف ب اسکرچ جونیور ازان پیشرفته. تفاوت بین آنها بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. اینکه بتوانید خود را یک گلف باز مبتدی بنامید، می تواند یکی از سخت ترین و ارزشمندترین اهداف در گلف باشد. این چیزی است که تعداد کمی از مردم هرگز به آن دست خواهند یافت.

 

ما تمام پاسخ سوالات شما را در مورد اینکه یک گلف باز مبتدی به چه معناست و چگونه می توانید به آنجا برسید، داریم.

 

بررسی اجمالی قیمت محصول

باشگاه های گلف توضیح داده شده: راهنمای نهایی باشگاه های اسکرچ جونیور  گلف توضیح داده شده: راهنمای نهایی

اطلاعات و قیمت ها

سازماندهی گلف موروات برای وسایل گلف، کیف گلف و لوازم جانبی گلف - روشی عالی برای ذخیره و سازماندهی تجهیزات گلف، وسایل گلف، باشگاه ها و کیف مسافرتی گلف سازماندهی گلف موروات برای وسایل گلف، کیف گلف و لوازم جانبی گلف - روشی عالی برای ذخیره و. ..

اطلاعات و قیمت ها

Callaway Golf X HOT Hybrid Callaway Golf X HOT Hybrid

اطلاعات و قیمت ها

جستجوی جدید برای باشگاه گلف کامل جستجوی  اسکرچ جونیور جدید برای باشگاه گلف کامل

اطلاعات و قیمت ها

ست بسته بندی 12 تکه مردانه استراتا 2019 Callaway Golf (راست، استیل) ست 12 تکه مردانه استراتا Callaway Golf 2019 (راست دست، استیل)

اطلاعات و قیمت ها

گلف کلاب شیار تیز کن گلف کلاب و ابزار تیزکن شیار گوه آهنی با 6 کاتر استیل ابزار تمیز کردن مجدد شیار گلف گلف لوازم جانبی گلف، تمیز کننده کلاب گلف قرمز رنگ و ابزار تیزکن شیار گوه آهنی با 6 استیل...

اطلاعات و قیمت ها

Geekria Switch Golf Club سازگار با Nintendo Switch Joy-Con، دسته بازی گلف با لوازم جانبی بند دستی قابل تنظیم برای Mario Golf: Super Rush Game (2 بسته) Geekria Switch Golf Club سازگار با Nintendo Switch Joy-Con، دسته بازی گلف با...

اطلاعات و قیمت ها

ست پکیج کامل کلب گلف زنانه KVV شامل  اسکرچ جونیور راننده، 3# Fairway، 5# هیبریدی، 5#-P# اتو، پاتر، کیف گاری، سرپوش، ست کامل KVV زنانه راست دست شامل درایور، 3# Fairway، 5 # هیبرید، 5#-P# آهن،...

اطلاعات و قیمت ها

اصطلاح گلف خراش به چه معناست؟

USGA یک گلف باز مردانه را به عنوان بازیکنی تعریف اسکرچ جونیور  می کند که می تواند با معلولیت کمتر از صفر در تمام کورس های دارای امتیاز بازی کند. برای اهداف گلزنی، یک گلف باز مرد می تواند به طور متوسط ​​250 یارد شوت های سه راهی بزند و تنها در دو شوت به سوراخ هایی به اندازه 470 یارد برسد.

 

آنها توضیح می دهند که یک گلف باز اسکرچ می تواند با نقص زمینی کمتر از صفر در تمام زمین های دارای امتیاز بازی کند. برای اهداف گل‌زنی، یک گلف‌باز خراش می‌تواند در فاصله ۲۱۰ یاردی به شوت‌های سه راهی بزند و تنها در دو شوت در دریا به فاصله ۴۰۰ یاردی برسد.

 

برای اینکه یک گلف باز مبتدی واقعی باشید، نقص اسکرچ جونیور  شما باید کمتر از 0 باشد. برای اینکه یک زن یک گلف باز حرفه ای باشد، باید دارای معلولیت 6.4 یا بالاتر باشد.

 

به بیان ساده، یک گلف باز مبتدی باید بتواند در هر زمینی بازی کند و حداقل به همان اندازه بازی کند. اگر قبلاً با آنها بازی کرده باشید، می‌توانید بگویید که یک بازیکن اسکرچ چقدر با استعداد است.

 

برخی از آمار گلف بازان خراش

آنها می توانند بیش از 60 درصد سبزه ها را در حدو برنامه نویسی کودکان د مقررات لمس کنند. آنها همچنین می توانند در کمتر از دو دقیقه به سبزه برسند.

آنها می توانند بیش از 50 درصد از مسیرهای فرعی را با استفاده از تی شات خود پیدا کنند

میانگین 1.67 پرتاب در هر سوراخ (بدون سه پرتاب).

پارازیت می تواند بیش از 50 درصد برای گلف بازان خراشیده باشد.

آنها می توانند 59٪ از تمام اوقات آن را با ماسه حرکت دهند

میانگین مسافت رانندگی آنها 251 متر است

آمار نشان می دهد که گلف بازان مبتدی بازی کاملی ندارنداسکرچ جونیور . بهترین گلف بازان حرفه ای هفته به هفته برنده می شوند، اما باز هم بازی های فایروی را از دست می دهند و گاهی اوقات می توانند سه پرتاب کنند.

 

آمار ثابت می کند که گلف بازان اسکرچ یک بازی گلف ثابت و ثابت دارند. آنها نمی توانند بر روی هر سوراخ مرغی بسازند، یا حتی هر توپ را از ارتفاع 25 فوتی غرق کنند. اما آنها هر جنبه ای از بازی خود را با مهارت و اعتماد به نفس بالایی اداره می کنند.

 

طرز فکر یک گلف باز خراش

بن کرنشاو یک بار گفت که من فقط پنج اینچ با یک گلف باز استثنایی فاصله داشتم. این فاصله بین گوش چپ و گوش راست من است.

 

رویکرد ذهنی به بازی به همان اندازه مهم است، اگر

Scratch Junior  نه بیشتر از رویکرد فیزیکی. ویژگی یک گلف باز خراش این نیست

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1402ساعت 5:23 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 13 | |

انتخاب درست اسکرچ جونیور

 

یک رویداد به شما امکان می دهد مجموعه ای از  اسکرچ جونیور  عملیات را راه اندازی کنید. رویداد تغییر در وضعیت سیستم است.

 

به محض فشردن کلید فاصله روی کیبورد، دستور زیر اجرا می شود. اسکرچ جونیور  این رویداد مستقل از اشیاء دیگر است.

 

فیلمنامه ها

یک اسکریپت دنباله ای از دستورالعمل های مرتبط با یک شی (اسپرایت، پس زمینه) است و با یک رویداد شروع می شود. یک برنامه Scratch شامل یک یا چند دنباله، اسکریپت (اقدامات موازی) است.

 

اسکریپت های نمونه (بازی اعداد رمز و راز):

 

 

اسکرچ اسکریپت ها

 

آزمون‌ها یا ساختارهای جایگزین (گزاره‌های شرطی)

آزمون "اگر آنوقت" را می توان با عبارت دوم تکمیل کرد: "دیگر". اسکرچ جونیور  بنابراین به "اگر در غیر این صورت" تبدیل می شود. بلوک دستورالعمل "IF (شرط) then...else" به شما امکان می دهد دو دنباله از دستورالعمل ها را اجرا کنید: یک دنباله اگر شرط تایید شود و دنباله دیگر اگر شرط تایید نشده باشد. این امکان وجود دارد که بلوک دستورالعمل «If (condition) then else» را در بلوک دستورالعمل دیگری «If (condition) then else» قرار دهیم.

 

سه نوع ساختار جایگزین (آزمون) وجود دارد:

 یک حلقه (محدود) به شما این امکان را می دهد ک اسکرچ جونیور ه همان عملیات را به تعداد معینی تکرار کنید.

 

سه نوع حلقه در Scratch وجود دارد:

 

n بار تکرار کنید

 

به طور نامحدود تکرار کنید

 

تکرار کنید تا

 

  دفعات تکرار خراش خراش تکرار حتماً خراش تکرار تا

بنابراین Scratch به شما امکان می دهد تا در برنامه نویسی اسکرچ جونیور  بسیار جلو بروید. می توان تعداد زیادی از فعالیت ها را در اطراف نرم افزار تصور کرد: بازی ها، پازل ها، مسائل برنامه نویسی کودکان  ریاضی، کنترل ربات، نقاشی ها و غیره.

 

در دوره ابتدایی و راهنمایی می توانیم با استفاده از کتاب کار الگوریتم ها و برنامه نویسی چرخه 3 (2017)، 3 الگوریتم و کتاب کار برنامه نویسی 5th 4th 3rd (2018) یا دفترچه یادداشت الگوریتمی چرخه 4 (2021) به دانش آموزان الگوریتم و کدنویسی آموزش دهیم.

آخرین مقالات

  OpenBoard 1.7: نسخه جدیدی با ویژگی های غنی  اسکرچ جونیور برای آموزش دیجیتال

  آموزش حرفه ای در شرکت ها و مشارکت ابزارهای دیجیتال

  Octostudio: یک اپلیکیشن گوشی هوشمند برای آموزش برنامه نویسی به کودکان

  با شرکت در Nuit du c0de 2023-2024 اشتیاق به کدنویسی را در دانش آموزان خود بیدار کنید!

  مدرسه در عصر هوش مصنوعی

  معیار دستمزد برای 55 حرفه در بخش دیجیتال

  نسخه 2024 روز اینترنت ایمن

  Capytale: ابزاری نوآورانه برای یادگیری کدنویسی

  هوش مصنوعی (AI): راهنمای باز برای معلمان

  Tice-Education تعطیلات خوشی را برای شما  اسکرچ جونیور آرزو می کند!

  چگونه تصاویر را در PDF فشرده کنیم؟

  مک برای آموزش و یادگیری

بیشترین مطالب خوانده شده (16 ماه گذشته)!

  دیجیتال: برنامه های کاربردی دیجیتال رایگان و مسئولانه برای آموزش

  نظارت سایبری: یک کیت آگاهی برای مسائل امنیت دیجیتال

  نکاتی برای یک کلاس مجازی موفق

  دومین ویرایش انجمن شغلی «مهندس؟ برای من است! »

  ViewSonic "myViewBoard": اکوسیستم آموزشی اسکرچ جونیور  کامل برای فضاهای مشارکتی

  CSP: یک پروژه برنامه فناوری برای چرخه 4

  ERUN: معلمان مرجع برای استفاده از فناوری دیجیتال در مدرسه

  H5P: بسته رایگان برای ایجاد محتوای تعاملی

  iPad در قلب تحول سیستم آموزشی. به Scratch Junior  رویداد Jamf در 23 نوامبر بپیوندید!

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 9 بهمن 1402ساعت 20:05 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 11 | |

تازه های برنامه اسکرچ

 

Basics 1 مقدمه سرگرم‌کننده و برنامه اسکرچ  هیجان‌انگیز SG Code Campus به دنیای کد برای جوان‌ترین کمپ‌کنندگان کد ما است. از طریق استفاده از وسایل کمک آموزشی و برنامه‌نویسی مبتنی بر بلوک بصری، از بچه‌ها دعوت می‌شود تا دنیای رایانه‌ها را کشف کنند و یاد بگیرند که چگونه کدنویسی می‌تواند به آنها قدرت ایجاد امکانات جدید با فناوری را بدهد.

Code Campers به ​​پلتفرم Scratch معرفی خواهند شد که در برنامه اسکرچ  آن تخیل آنها می تواند در حوزه انیمیشن ها و طراحی اجرا شود. از طریق این دو پلتفرم، بچه ها با مفاهیم اساسی کدنویسی مانند:

توالی: کامپیوترها فقط کارهایی را انجام می دهند که شما به آنها می گویید، به ترتیبی که شما به آنها می گویید.

حلقه ها: رایانه ها در تکرار چیزها عالی هستند، بنابراین از آن سوء استفاده کنید.

رویدادها: رایانه ها می توانند به طیف وسیعی از محرک ها واکنش نشان دهند.

یکی دیگر از تمرکزهای دوره برنامه نویسی Scratch، تجزیه این مفاهیم انتزاعی به  برنامه اسکرچ ایده های ساده تر و ملموس تر است که درک آنها برای بچه های کوچکتر آسان است. مهارت‌های ابتدایی تایپ و ماوس نیز آموزش داده می‌شود تا به تلقین عادات خوب رایانه در کودکان کمک کند و بچه‌ها را بهتر برای بقیه دنباله‌های Basics آماده کنند.

پس از دوره Scratch، Code Campers از قدرت کد قدردانی می‌کند، از کدنویسی به عنوان وسیله‌ای برای آموزش رایانه‌ها درک می‌کند و شروع به تصور تعداد بی‌شماری از امکاناتی می‌کند که با کد قابل دستیابی هستند. با درک مفاهیم اولیه کدنویسی، بچه ها قادر خواهند بود انیمیشن های خود را بسازند.

مطمئن نیستید که آیا فرزند شما هنوز آماده شروع کدنویسی است؟  همینجا این راهنما  برنامه اسکرچ را بخوانید تا ارزیابی کنید چه زمانی زمان مناسبی برای شروع کدنویسی برای کودکان است.

ما همچنین می توانیم با توصیه یک دوره برنامه نویسی بر برنامه اسکرچ ای فرزندتان به شما کمک کنیم. اگر سؤالی دارید، می‌توانید فرم درخواست را پر کنید یا با ما تماس بگیرید تا درباره کلاس‌های کدنویسی کودکان و دوره‌های پایتون در پردیس کد SG در سنگاپور بیشتر بدانید.

جدول زمانی را ببینید

شانون، مدرسه ابتدایی چونگ ژنگ، نظر 7 ساله د برنامه اسکرچ ر مورد دوره فعلی برنامه نویسی

از دانش آموزان ما بشنوید!

من خانم فلو و بازی ای که ساخته ام را دوست دارم! من دوست دارم برنامه اسکرچ  داش را برای ترسیم و ساخت بازی Journey to Galaxy K-14 در اسکرچ کدنویسی کنم! کدنویسی  Scratch program سرگرم کننده است! الان آسان است اما دفعه قبل سخت!

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 4 بهمن 1402ساعت 4:42 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 12 | |

برنامه اسکرچ از صفر تا صد

 

مفهوم آنچه به کجا تعلق دارد. همچنین می‌توانید از برنامه اسکرچ  یک همکار برای بررسی الگوی آموزش الکترونیکی و ارائه بازخورد آنها کمک بگیرید. چشم‌های تازه ممکن است اشکالات یا اجزای گمشده‌ای را که نادیده گرفته‌اید نشان دهد. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا تصاویر یا مکان های نگهدارنده را تغییر دهید تا جذابیت زیبایی شناسی را افزایش دهید.

 

از این 5 مرحله برای ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی شگفت  برنامه اسکرچ انگیز و قابل استفاده مجدد برای دوره آموزش الکترونیکی بعدی خود استفاده کنید. هم افراد تازه کار و هم حرفه ای می توانند از آنها بهره مند شوند. علاوه بر شروع از صفر، می‌توانید از این ۵ نکته و ترفند برای به‌روزرسانی طرح‌بندی دوره‌های آموزش الکترونیکی فعلی خود استفاده کنید. همیشه ایده خوبی است که دوره آموزش الکترونیکی خود را به طور منظم به روز کنید تا نیازهای در حال تغییر زبان آموزان آنلاین خود را برآورده کنید.

 

آیا می خواهید درباره قالب های آموزش الکترونیکی بیشتر بدانید؟ الگوهای برنامه اسکرچ  آموزش الکترونیکی رایگان کتاب الکترونیکی ما را از A تا Z دانلود کنید تا هر آنچه را که باید در مورد این ابزارهای صرفه جویی در زمان بدانید، کشف کنید. ما همچنین نکاتی را برای انتخاب الگوی آموزش الکترونیکی مناسب و برخی روش‌های نوآورانه برای استفاده از الگوهای آموزش الکترونیکی در طراحی دوره‌های آموزش الکترونیکی بررسی خواهیم کرد.

 

 

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی از ابتدا

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی از ابتدا - قسمت 1

آنا سابراموویچ

نوشته آنا سابراموویچ

14 جولای 2016

9 دقیقه برای خواندن

نظرات: 1

خلاصه: تبدیل شدن به "کلاس جهانی" در هر کاری آسان نیست، ام برنامه اسکرچ ا مانند همه سفرها، با یک قدم شروع می شود. بنابراین، دیگر زمان را تلف نکنید. در اینجا اولین قدم برای شروع سفر شما برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی کلاس جهانی است.

چگونه از ابتدا به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی تبدیل شویم

"آنا، من می خواهم یک طراح آموزشی در کلاس جهانی شوم و ا برنامه اسکرچ ز نقطه اول شروع می کنم. می‌توانید راهنماییم کنید که از کجا شروع کنم؟»

 

من همیشه انواع مختلفی از این سوال را دریافت می کنم، بنابراین تصمیم گرفتم منبعی ایجاد کنم که بتوانم افراد را در صورتی که تازه شروع به راه کرده اند به آن راهنمایی کنم.

 

سایر وبلاگ نویسان در مورد این مطلب نوشته اند و توصیه های خوبی به ویژه کتی مور، کریستوفر پاپاس، کانی ملامد، تام کولمن و کامی بین داده اند. من می‌خواهم از این افراد قدردانی کنم زیرا من اولین کسی نیستم که در این مهمانی شرکت می‌کنم، و ایده‌های مفیدی از گفتگوی گسترده‌تر را در این مقاله گنجانده‌ام.

 

من توصیه های زیادی را که از سفر شخصی ام در زمینه طراحی آموزشی جمع آوری شده است اضافه کرده ام و امیدوارم ایده های من به گفتگو اضافه شود.

 

بنابراین ... به عاقلانه، نظرات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، و در حالی که من سعی کرده ام این مقاله را بسیار جامع کنم، ایده خوبی است که پیوندهای بالا را برای سایر برداشت ها بررسی کنید.

 

من ایده هایم را در چندین «مرحله» (به خوبی حدود 9) سازماندهی کرده ام (بخوانید *ترتیب زمانی تقریبی*) اما در دنیای واقعی، احتمالاً می خواهید چندین مورد از آنها را همزمان انجام دهید.

 

همچنین، این مقاله بسیار فراتر از یک توصیه ساده در مورد برنامه اسکرچ  چگونگی به دست آوردن اولین شغل خود است. این نسبتاً ساده خواهد بود. همانطور که مادربزرگتان ممکن است به شما گفته باشد، "اگر کاری ارزش انجام دادن را دارد، ارزش انجام درست آن را دارد"، بنابراین من در اینجا به دنبال آن هستم.

 

در خطر بحث برانگیز به نظر رسیدن (در واقع فکر نمی‌کنم خطر زیادی وجود داشته باشد - اکثر طراحان آموزشی موافق هستند) تعداد زیادی طراح آموزشی متوسط ​​تا کاملاً بد وجود دارد، بنابراین فقط به مردم توصیه می‌کنید که چگونه "به داخل" نفوذ کنند. این زمینه به صنعت نیز خدمت نمی کند.

 

من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه  برنامه نویسی کودکان می توانید یک طراح آموزشی عالی شوید.

 

در اینجا مراحل انجام شده است و در این مقاله در مورد اولین مورد صحبت می کنم.

 

تئوری های طراحی آموزشی و نحوه یادگیری افراد را درک کنید.

"چشم برای یادگیری" خود را توسعه دهید و "فایل کش رفتن" خود را بسازید.

مهارت های اساسی فناوری خود را توسعه دهید.

مهارت های "نرم" خود را توسعه دهید.

شبکه خود را بسازید

"سوپر نمونه کارها" خود را بسازید.

تجربه کسب کنید.

جایگاه خود را پیدا کنید و متخصص شوید.

هرگز یادگیری را متوقف نکنید و مراقب باشید که صنعت به کجا می رود.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای... این اولین قدم شماست (با بخش جایزه!).

 

قبل از شروع، از خود بپرسید "چرا می خواهم این کار را انجام دهم؟"

طراحی آموزشی یک حرفه بسیار چالش برانگیز است. رقابتی است طراحی تجارب یادگیری عالی و سپس قرار دادن آنها در جهان و احتمالاً شکست، می تواند انرژی عاطفی عظیمی را به خود اختصاص دهد. صنعت به سرعت در حال تغییر است و برای همگام شدن با رقبای خود و خدمت به فراگیران خود به بهترین

Scratch program  شکل ممکن، باید به طور مداوم بر آموزش خود و توسعه حرفه ای تمرکز

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1402ساعت 21:06 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 8 | |

برنامه اسکرچ از صفر تا صد

 

مفهوم آنچه به کجا تعلق دارد. همچنین می‌توانید از برنامه اسکرچ  یک همکار برای بررسی الگوی آموزش الکترونیکی و ارائه بازخورد آنها کمک بگیرید. چشم‌های تازه ممکن است اشکالات یا اجزای گمشده‌ای را که نادیده گرفته‌اید نشان دهد. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا تصاویر یا مکان های نگهدارنده را تغییر دهید تا جذابیت زیبایی شناسی را افزایش دهید.

 

از این 5 مرحله برای ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی شگفت  برنامه اسکرچ انگیز و قابل استفاده مجدد برای دوره آموزش الکترونیکی بعدی خود استفاده کنید. هم افراد تازه کار و هم حرفه ای می توانند از آنها بهره مند شوند. علاوه بر شروع از صفر، می‌توانید از این ۵ نکته و ترفند برای به‌روزرسانی طرح‌بندی دوره‌های آموزش الکترونیکی فعلی خود استفاده کنید. همیشه ایده خوبی است که دوره آموزش الکترونیکی خود را به طور منظم به روز کنید تا نیازهای در حال تغییر زبان آموزان آنلاین خود را برآورده کنید.

 

آیا می خواهید درباره قالب های آموزش الکترونیکی بیشتر بدانید؟ الگوهای برنامه اسکرچ  آموزش الکترونیکی رایگان کتاب الکترونیکی ما را از A تا Z دانلود کنید تا هر آنچه را که باید در مورد این ابزارهای صرفه جویی در زمان بدانید، کشف کنید. ما همچنین نکاتی را برای انتخاب الگوی آموزش الکترونیکی مناسب و برخی روش‌های نوآورانه برای استفاده از الگوهای آموزش الکترونیکی در طراحی دوره‌های آموزش الکترونیکی بررسی خواهیم کرد.

 

 

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی از ابتدا

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی از ابتدا - قسمت 1

آنا سابراموویچ

نوشته آنا سابراموویچ

14 جولای 2016

9 دقیقه برای خواندن

نظرات: 1

خلاصه: تبدیل شدن به "کلاس جهانی" در هر کاری آسان نیست، ام برنامه اسکرچ ا مانند همه سفرها، با یک قدم شروع می شود. بنابراین، دیگر زمان را تلف نکنید. در اینجا اولین قدم برای شروع سفر شما برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی کلاس جهانی است.

چگونه از ابتدا به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی تبدیل شویم

"آنا، من می خواهم یک طراح آموزشی در کلاس جهانی شوم و ا برنامه اسکرچ ز نقطه اول شروع می کنم. می‌توانید راهنماییم کنید که از کجا شروع کنم؟»

 

من همیشه انواع مختلفی از این سوال را دریافت می کنم، بنابراین تصمیم گرفتم منبعی ایجاد کنم که بتوانم افراد را در صورتی که تازه شروع به راه کرده اند به آن راهنمایی کنم.

 

سایر وبلاگ نویسان در مورد این مطلب نوشته اند و توصیه های خوبی به ویژه کتی مور، کریستوفر پاپاس، کانی ملامد، تام کولمن و کامی بین داده اند. من می‌خواهم از این افراد قدردانی کنم زیرا من اولین کسی نیستم که در این مهمانی شرکت می‌کنم، و ایده‌های مفیدی از گفتگوی گسترده‌تر را در این مقاله گنجانده‌ام.

 

من توصیه های زیادی را که از سفر شخصی ام در زمینه طراحی آموزشی جمع آوری شده است اضافه کرده ام و امیدوارم ایده های من به گفتگو اضافه شود.

 

بنابراین ... به عاقلانه، نظرات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، و در حالی که من سعی کرده ام این مقاله را بسیار جامع کنم، ایده خوبی است که پیوندهای بالا را برای سایر برداشت ها بررسی کنید.

 

من ایده هایم را در چندین «مرحله» (به خوبی حدود 9) سازماندهی کرده ام (بخوانید *ترتیب زمانی تقریبی*) اما در دنیای واقعی، احتمالاً می خواهید چندین مورد از آنها را همزمان انجام دهید.

 

همچنین، این مقاله بسیار فراتر از یک توصیه ساده در مورد برنامه اسکرچ  چگونگی به دست آوردن اولین شغل خود است. این نسبتاً ساده خواهد بود. همانطور که مادربزرگتان ممکن است به شما گفته باشد، "اگر کاری ارزش انجام دادن را دارد، ارزش انجام درست آن را دارد"، بنابراین من در اینجا به دنبال آن هستم.

 

در خطر بحث برانگیز به نظر رسیدن (در واقع فکر نمی‌کنم خطر زیادی وجود داشته باشد - اکثر طراحان آموزشی موافق هستند) تعداد زیادی طراح آموزشی متوسط ​​تا کاملاً بد وجود دارد، بنابراین فقط به مردم توصیه می‌کنید که چگونه "به داخل" نفوذ کنند. این زمینه به صنعت نیز خدمت نمی کند.

 

من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه  برنامه نویسی کودکان می توانید یک طراح آموزشی عالی شوید.

 

در اینجا مراحل انجام شده است و در این مقاله در مورد اولین مورد صحبت می کنم.

 

تئوری های طراحی آموزشی و نحوه یادگیری افراد را درک کنید.

"چشم برای یادگیری" خود را توسعه دهید و "فایل کش رفتن" خود را بسازید.

مهارت های اساسی فناوری خود را توسعه دهید.

مهارت های "نرم" خود را توسعه دهید.

شبکه خود را بسازید

"سوپر نمونه کارها" خود را بسازید.

تجربه کسب کنید.

جایگاه خود را پیدا کنید و متخصص شوید.

هرگز یادگیری را متوقف نکنید و مراقب باشید که صنعت به کجا می رود.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای... این اولین قدم شماست (با بخش جایزه!).

 

قبل از شروع، از خود بپرسید "چرا می خواهم این کار را انجام دهم؟"

طراحی آموزشی یک حرفه بسیار چالش برانگیز است. رقابتی است طراحی تجارب یادگیری عالی و سپس قرار دادن آنها در جهان و احتمالاً شکست، می تواند انرژی عاطفی عظیمی را به خود اختصاص دهد. صنعت به سرعت در حال تغییر است و برای همگام شدن با رقبای خود و خدمت به فراگیران خود به بهترین

Scratch program  شکل ممکن، باید به طور مداوم بر آموزش خود و توسعه حرفه ای تمرکز

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1402ساعت 21:05 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 11 | |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد