تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور

 

.

«مجموعه‌ای از نگرش‌ها و دانش‌های قابل کاربرد آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  جهانی [...] به طور مشخص، هنگام مواجهه با یک مشکل معین، سؤالات زیر مطرح می‌شود: درجه دشواری آن چقدر است؟ (Wing, J. 2006).

 

علوم کامپیوتر به دلیل اینکه بر پایه های نظری محکمی استوار است، ابزارهایی برای پاسخ به این سوالات ارائه می دهد. بنابراین تفکر محاسباتی «ظرفیتی برای تفکر در سطوح مختلف انتزاع» است که بسیار فراتر از ظرفیت برنامه‌نویسی است (Wing, J. 2006).

 

به گفته اسکات، جی (2012)، تفکر محاسباتی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  را می توان به پنج دسته کلی تقسیم کرد:

 

درک یک مسئله و راه حل آن در سطوح مختلف (انتزاع)؛

در مورد وظایفی که باید انجام شوند در قالب یک سری مراحل (الگوریتم) فکر کنید.

درک این نکته که برای حل یک مسئله پیچیده باید آن را به آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  چندین مسئله ساده (تجزیه) تقسیم کرد.

درک کنید که این احتمال وجود دارد که یک مشکل جدید با مشکلات دیگری که قبلاً توسط دانش آموز حل شده است (تشخیص شکل) مرتبط باشد، و

درک کنید که راه حل یک مسئله می تواند برای حل طیف وسیعی از مسائل مشابه (تعمیم) استفاده شود.

ترکیب این رویکردهای مختلف را می توان در این جمله از جولو، جی (2002)، مدرس علوم تربیتی خلاصه کرد:

 

یکی از متغیرهایی که بیش از همه یک متخصص را در  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور یک زمینه مشخص می کند، نحوه طبقه بندی مجموعه ای از مشکلات ارائه شده به او است.

 

1.3. برنامه نویسی کامپیوتر در دبستان: تاثیرات بر یادگیری دانش آموزان

 

به گفته Minichiello، F. (2014)، انگلستان اولین کشوری است که برنامه نویسی کامپیوتر را در مدارس ابتدایی معرفی کرده است. در واقع، در ژوئیه 2014، گزارشی از کمیسیون اروپا، مهارت های برنامه نویسی را به عنوان «راه حلی برای بیکاری جوانان و شکاف مهارتی در فناوری اطلاعات و ارتباطات» ارائه کرد و آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  از وزرا دعوت کرد تا این یادگیری را از مدرسه ابتدایی ادغام کنند (Vassiliou, A. & Kroes, N. ، 2014). اینگونه بود که «کد» از سپتامبر 2014 به خودی خود به یک موضوع در مدارس دولتی انگلیسی تبدیل شد.

 

استونی در سال 2012 در ادغام آن در این برنامه ها پیشگام بود، سپس کشورهای صنعتی دیگر مانند اسرائیل، فنلاند، کره جنوبی و اخیراً فرانسه و ایتالیا به دنبال آن بودند. ایالات متحده به سرعت با راه اندازی طرح "ساعت کد" به این روند پیوست. هدف آن معرفی مردم به برنامه نویسی، به ویژه با استفاده از نرم افزار Scratch است. در یک ساعت، شرکت‌کنندگان می‌توانند یک نمای کلی از معنای «کد کردن» دریافت کنند. آنها نمی توانند در عرض یک ساعت برنامه ریزی کنند، اما می بینند که این یک فعالیت سرگرم کننده و خلاقانه است که می تواند توسط همه، صرف نظر از  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور منشاء یا مهارت های قبلی، انجام شود. این ابتکار به سرعت در مقیاس بین المللی قرار گرفت و تا آوریل 2016 بیش از 230 میلیون دانش آموز در بیش از 180 کشور جهان شرکت کرده اند.

 

در حالی که این پروژه همچنان در حال گسترش است و اشتیاق به این رشته را نشان می دهد، ورود برنامه نویسی کامپیوتر به برنامه آموزشی مدارس ابتدایی هنوز در اکثر کشورهای آفریقایی موثر نیست. در توگو، آزمایش‌های انجام‌شده در برخی مدارس یا مراکز آموزشی خاص تأیید می‌کند که این پروژه‌ها با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان و والدین مواجه می‌شوند، اما مؤسسات هنوز با قرار دادن برنامه‌نویسی در برنامه‌ها به‌طور رسمی، این پروژه‌ها  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور را زیر پا گذاشته‌اند. با این حال، آزمایش های متعدد نشان داده است که استفاده سنجیده از ابزارها و منابع آموزشی دیجیتال باعث تحریک بیشتر، جذابیت بیشتر تدریس و افزایش انگیزه، فعالیت و مشارکت دانش آموزان در یادگیری می شود (Digital Direction of the MEN of Canada, 2015).

 

همانطور که کنفوسیوس فیلسوف و مربی چینی می‌گوید «می‌شنوم و فراموش می‌کنم، می‌بینم و به خاطر می‌آورم، انجام می‌دهم و می‌فهمم» و دیویی با لایت موتیف خود «یادگیری با انجام دادن»، آشکارتر است که یادگیری از طریق تجربه و دستکاری تأثیر بیشتری بر زبان آموز نسبت به حفظ تئوری ساده دارد. سپس دوره برنامه نویسی یک سکوی پرشی برای زبان آموز است که به او اجازه می دهد تا بازیگر فرآیند ساخت دانش خودش باشد آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور ، از طریق آزمایش ها و دستکاری های مختلفی که باید انجام دهد. علاوه بر این به یادگیرنده ارائه می دهد:

 

فرصت های فوق العاده برای توسعه چهار مهارت کلیدی (تفکر انتقادی و حل مسئله، خلاقیت، ارتباط، همکاری) و شش ویژگی (کنجکاوی، احساس ابتکار، سرسختی، سازگاری Scratch junior software training  ، رهبری، آگاهی اجتماعی و فرهنگی) مورد نیاز برای قرن بیست و یکم. بازار کار» (Institut Montaigne, 2016).

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 2 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 23 بهمن 1402ساعت 20:37 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 10 | |

آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور

 

.

«مجموعه‌ای از نگرش‌ها و دانش‌های قابل کاربرد آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  جهانی [...] به طور مشخص، هنگام مواجهه با یک مشکل معین، سؤالات زیر مطرح می‌شود: درجه دشواری آن چقدر است؟ (Wing, J. 2006).

 

علوم کامپیوتر به دلیل اینکه بر پایه های نظری محکمی استوار است، ابزارهایی برای پاسخ به این سوالات ارائه می دهد. بنابراین تفکر محاسباتی «ظرفیتی برای تفکر در سطوح مختلف انتزاع» است که بسیار فراتر از ظرفیت برنامه‌نویسی است (Wing, J. 2006).

 

به گفته اسکات، جی (2012)، تفکر محاسباتی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  را می توان به پنج دسته کلی تقسیم کرد:

 

درک یک مسئله و راه حل آن در سطوح مختلف (انتزاع)؛

در مورد وظایفی که باید انجام شوند در قالب یک سری مراحل (الگوریتم) فکر کنید.

درک این نکته که برای حل یک مسئله پیچیده باید آن را به آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  چندین مسئله ساده (تجزیه) تقسیم کرد.

درک کنید که این احتمال وجود دارد که یک مشکل جدید با مشکلات دیگری که قبلاً توسط دانش آموز حل شده است (تشخیص شکل) مرتبط باشد، و

درک کنید که راه حل یک مسئله می تواند برای حل طیف وسیعی از مسائل مشابه (تعمیم) استفاده شود.

ترکیب این رویکردهای مختلف را می توان در این جمله از جولو، جی (2002)، مدرس علوم تربیتی خلاصه کرد:

 

یکی از متغیرهایی که بیش از همه یک متخصص را در  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور یک زمینه مشخص می کند، نحوه طبقه بندی مجموعه ای از مشکلات ارائه شده به او است.

 

1.3. برنامه نویسی کامپیوتر در دبستان: تاثیرات بر یادگیری دانش آموزان

 

به گفته Minichiello، F. (2014)، انگلستان اولین کشوری است که برنامه نویسی کامپیوتر را در مدارس ابتدایی معرفی کرده است. در واقع، در ژوئیه 2014، گزارشی از کمیسیون اروپا، مهارت های برنامه نویسی را به عنوان «راه حلی برای بیکاری جوانان و شکاف مهارتی در فناوری اطلاعات و ارتباطات» ارائه کرد و آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  از وزرا دعوت کرد تا این یادگیری را از مدرسه ابتدایی ادغام کنند (Vassiliou, A. & Kroes, N. ، 2014). اینگونه بود که «کد» از سپتامبر 2014 به خودی خود به یک موضوع در مدارس دولتی انگلیسی تبدیل شد.

 

استونی در سال 2012 در ادغام آن در این برنامه ها پیشگام بود، سپس کشورهای صنعتی دیگر مانند اسرائیل، فنلاند، کره جنوبی و اخیراً فرانسه و ایتالیا به دنبال آن بودند. ایالات متحده به سرعت با راه اندازی طرح "ساعت کد" به این روند پیوست. هدف آن معرفی مردم به برنامه نویسی، به ویژه با استفاده از نرم افزار Scratch است. در یک ساعت، شرکت‌کنندگان می‌توانند یک نمای کلی از معنای «کد کردن» دریافت کنند. آنها نمی توانند در عرض یک ساعت برنامه ریزی کنند، اما می بینند که این یک فعالیت سرگرم کننده و خلاقانه است که می تواند توسط همه، صرف نظر از  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور منشاء یا مهارت های قبلی، انجام شود. این ابتکار به سرعت در مقیاس بین المللی قرار گرفت و تا آوریل 2016 بیش از 230 میلیون دانش آموز در بیش از 180 کشور جهان شرکت کرده اند.

 

در حالی که این پروژه همچنان در حال گسترش است و اشتیاق به این رشته را نشان می دهد، ورود برنامه نویسی کامپیوتر به برنامه آموزشی مدارس ابتدایی هنوز در اکثر کشورهای آفریقایی موثر نیست. در توگو، آزمایش‌های انجام‌شده در برخی مدارس یا مراکز آموزشی خاص تأیید می‌کند که این پروژه‌ها با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان و والدین مواجه می‌شوند، اما مؤسسات هنوز با قرار دادن برنامه‌نویسی در برنامه‌ها به‌طور رسمی، این پروژه‌ها  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور را زیر پا گذاشته‌اند. با این حال، آزمایش های متعدد نشان داده است که استفاده سنجیده از ابزارها و منابع آموزشی دیجیتال باعث تحریک بیشتر، جذابیت بیشتر تدریس و افزایش انگیزه، فعالیت و مشارکت دانش آموزان در یادگیری می شود (Digital Direction of the MEN of Canada, 2015).

 

همانطور که کنفوسیوس فیلسوف و مربی چینی می‌گوید «می‌شنوم و فراموش می‌کنم، می‌بینم و به خاطر می‌آورم، انجام می‌دهم و می‌فهمم» و دیویی با لایت موتیف خود «یادگیری با انجام دادن»، آشکارتر است که یادگیری از طریق تجربه و دستکاری تأثیر بیشتری بر زبان آموز نسبت به حفظ تئوری ساده دارد. سپس دوره برنامه نویسی یک سکوی پرشی برای زبان آموز است که به او اجازه می دهد تا بازیگر فرآیند ساخت دانش خودش باشد آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور ، از طریق آزمایش ها و دستکاری های مختلفی که باید انجام دهد. علاوه بر این به یادگیرنده ارائه می دهد:

 

فرصت های فوق العاده برای توسعه چهار مهارت کلیدی (تفکر انتقادی و حل مسئله، خلاقیت، ارتباط، همکاری) و شش ویژگی (کنجکاوی، احساس ابتکار، سرسختی، سازگاری Scratch junior software training  ، رهبری، آگاهی اجتماعی و فرهنگی) مورد نیاز برای قرن بیست و یکم. بازار کار» (Institut Montaigne, 2016).

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 5 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 23 بهمن 1402ساعت 20:37 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 5 | |

نرم افزار اسکرچ جونیور در تمام سطوح

 

 

  در یک پروژه مشترک که شامل مقدمه ای بر برنامه نویسی آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور با استفاده از نرم افزار است، معلمان دوره 2 و سیکل 3 را در بخش گرد هم بیاورید.

  با شرکت در یک چالش، روشی جذاب برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان به آنها پیشنهاد دهید.

  نرم افزار زبان برنامه نویسی Scratch را معرفی کنید.

  از طریق این پروژه به کودکان فرصت دهید تا به طور فعال رویکرد علمی را اجرا کنند.

چه حالتی از عملکرد؟

هر معلم آزاد خواهد بود که چالش را در کلاس خود با توجه  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور به روش هایی که تعریف کرده است مطابق با نیازهای دانش آموزان خود و ابزارهای فنی موجود سازماندهی کند.

 

آئین نامه

ماده 1: گروه آموزشی دیجیتال آموزشی چالش برنامه نویسی را در 3 سطح با استفاده از اسکرچ یا جونیور اسکرچ برگزار می کند. هدف از این کار، متحد کردن تیم های مدرسه و/یا کالج حول یک پروژه مشترک مربوط به توسعه زبان برنامه نویسی و اجرای آن در کلاس است.

ماده 2: تیم های معلمان آزادی کامل دارند تا اجرای چالش را به دلخواه خود سازماندهی کنند.

ماده 3: کلاس ها در چالش ثبت نام می کنند و با در نظر آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  گرفتن مهارت دانش آموزان و پیشروی چالش سعی می کنند تا حد امکان پیش بروند.

ماده 4: هر کلاس ثبت نام شده باید قبل از دوشنبه 29 مه 2023 یک برنامه واحد را از طریق ایمیل به ERUN در منطقه خود ارسال کند.

 

چالش Scratch 3 (چرخه 3)

 

چالش Scratch Junior - سطح 1 (چرخه 2)

 

چالش اسکرچ نوجوانان - سطح 2 (چرخه 2)

 

سپتامبر / اکتبر: اطلاعات برای معلمان، ثبت نام کلاس قبل آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  از جمعه 14 اکتبر 2022، توزیع پوستر چالش برای راه اندازی آن در کلاس ها.

 

فرم: برای ثبت نام در چالش کلیک کنید

 

نوامبر تا آوریل: تکمیل چالش در کلاس ها. معلمان می توانند از ERUN ها بخواهند که به آنها کمک کنند یا در مورد انتخاب دنباله های کدگذاری بحث کنند.

برای دوشنبه 29 مه 2023: فایل .sb2 یا .sb3 (Scratch) یا .mp4 (ویدئوی Scratch jr) را از هر کلاس به منطقه ERUN بازگردانید.

اوایل ژوئن 2023: ارسال آنلاین برنامه های انجام شده آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  توسط کلاس ها در وب سایت TICE دپارتمان و ارسال گواهی موفقیت در چالش به کلاس ها.

 

چه اقداماتی در حوزه های انتخابیه امکان پذیر است؟

 

اجرای آموزش سوارکاری برای یادگیری زبان برنامه نویسی و نرم افزار Scratch/Scratch jr.

اجرای آموزش از راه دور "برنامه نویسی دیجیتال: کدنویسی در مقطع ابتدایی".

سازماندهی تبادلات و جلسات بسته به تعداد کلاس های درگیر بازگشت خودکار خط

برجسته سازی برنامه های انجام شده توسط کلاس ها.

 

ارزیابی

 

شاخص های زیر به گروه دیجیتال آموزشی دپارتمان آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  امکان ارزیابی این پروژه را می دهد:

 

  تعداد کلاس ها و مدارس درگیر در پروژه،

  ارزیابی کیفی کار انجام شده: تعداد چالش های تکمیل شده در سطوح مختلف، اینکه کدام مرحله از سطح توسط کلاس تأیید می شود، پیچیدگی نوشتن برنامه (الگوریتم، حلقه و غیره).

ارزیابی پروژه در هر کلاس شرکت‌کننده بر Scratch junior software training   اساس مهارت‌های ریاضی و مهارت‌های علمی و فناوری کار شده بر اساس سطح کلاس انجام می‌شود.

 

 

 

 

 

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 23 بهمن 1402ساعت 9:30 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 11 | |

نرم افزار اسکرچ جونیور در تمام سطوح

 

 

 

در یک پروژه مشترک که شامل مقدمه ای بر برنامه نویسی   آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور   با استفاده از نرم افزار است، معلمان دوره 2 و سیکل 3 را در بخش گرد هم بیاورید.

  با شرکت در یک چالش، روشی جذاب برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان به آنها پیشنهاد دهید.

  نرم افزار زبان برنامه نویسی Scratch را معرفی کنید.

  از طریق این پروژه به کودکان فرصت دهید تا به طور فعال رویکرد علمی را اجرا کنند.

چه حالتی از عملکرد؟

هر معلم آزاد خواهد بود که چالش را در کلاس خود با توجه  آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور به روش هایی که تعریف کرده است مطابق با نیازهای دانش آموزان خود و ابزارهای فنی موجود سازماندهی کند.

 

آئین نامه

ماده 1: گروه آموزشی دیجیتال آموزشی چالش برنامه نویسی را در 3 سطح با استفاده از اسکرچ یا جونیور اسکرچ برگزار می کند. هدف از این کار، متحد کردن تیم های مدرسه و/یا کالج حول یک پروژه مشترک مربوط به توسعه زبان برنامه نویسی و اجرای آن در کلاس است.

ماده 2: تیم های معلمان آزادی کامل دارند تا اجرای چالش را به دلخواه خود سازماندهی کنند.

ماده 3: کلاس ها در چالش ثبت نام می کنند و با در نظر آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  گرفتن مهارت دانش آموزان و پیشروی چالش سعی می کنند تا حد امکان پیش بروند.

ماده 4: هر کلاس ثبت نام شده باید قبل از دوشنبه 29 مه 2023 یک برنامه واحد را از طریق ایمیل به ERUN در منطقه خود ارسال کند.

 

چالش Scratch 3 (چرخه 3)

 

چالش Scratch Junior - سطح 1 (چرخه 2)

 

چالش اسکرچ نوجوانان - سطح 2 (چرخه 2)

 

سپتامبر / اکتبر: اطلاعات برای معلمان، ثبت نام کلاس قبل آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  از جمعه 14 اکتبر 2022، توزیع پوستر چالش برای راه اندازی آن در کلاس ها.

 

فرم: برای ثبت نام در چالش کلیک کنید

 

نوامبر تا آوریل: تکمیل چالش در کلاس ها. معلمان می توانند از ERUN ها بخواهند که به آنها کمک کنند یا در مورد انتخاب دنباله های کدگذاری بحث کنند.

برای دوشنبه 29 مه 2023: فایل .sb2 یا .sb3 (Scratch) یا .mp4 (ویدئوی Scratch jr) را از هر کلاس به منطقه ERUN بازگردانید.

اوایل ژوئن 2023: ارسال آنلاین برنامه های انجام شده آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  توسط کلاس ها در وب سایت TICE دپارتمان و ارسال گواهی موفقیت در چالش به کلاس ها.

 

چه اقداماتی در حوزه های انتخابیه امکان پذیر است؟

 

اجرای آموزش سوارکاری برای یادگیری زبان برنامه نویسی و نرم افزار Scratch/Scratch jr.

اجرای آموزش از راه دور "برنامه نویسی دیجیتال: کدنویسی در مقطع ابتدایی".

سازماندهی تبادلات و جلسات بسته به تعداد کلاس های درگیر بازگشت خودکار خط

برجسته سازی برنامه های انجام شده توسط کلاس ها.

 

ارزیابی

 

شاخص های زیر به گروه دیجیتال آموزشی دپارتمان آموزش نرم افزار اسکرچ جونیور  امکان ارزیابی این پروژه را می دهد:

 

  تعداد کلاس ها و مدارس درگیر در پروژه،

  ارزیابی کیفی کار انجام شده: تعداد چالش های تکمیل شده در سطوح مختلف، اینکه کدام مرحله از سطح توسط کلاس تأیید می شود، پیچیدگی نوشتن برنامه (الگوریتم، حلقه و غیره).

ارزیابی پروژه در هر کلاس شرکت‌کننده بر Scratch junior software training   اساس مهارت‌های ریاضی و مهارت‌های علمی و فناوری کار شده بر اساس سطح کلاس انجام می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 23 بهمن 1402ساعت 9:07 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 19 | |

آموزش ساخت انیمیشن با استفاده از اسکرچ

 

خراش: آموزش شماره 1

حرکت جن ها.

شما باید روی اسکریپت های حرکتی که  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم بلوک های آبی را نمایش می دهند کلیک کنید.

برای شروع انیمیشن، باید یک بلوک در رویداد، یک بلوک قهوه ای را انتخاب کنید. من انتخاب کرده ام

the block: وقتی روی پرچم سبز کلیک می شود.

همچنین می‌توانید گزینه When Space is clicked را برای شروع انیمیشن خود انتخاب کنید.

برای اینکه شخصیت خود را به حرکت درآورید، از بلوک ه چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم ای حرکتی استفاده کنید. با 10 جلو رفتن شروع کنید

نه می توانید با دوبار کلیک کردن در داخل حباب سفید که می گوید عدد را تغییر دهید

ارزش.

برای نشان دادن جهت، راست یا چپ، جهت 90 درجه را  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم انتخاب کنید تا به راست یا چپ بروید

-90 برای رفتن به چپ. برای تغییر مقدار، روی حباب دوبار کلیک کرده و - را اضافه کنید.

2

اولین برنامه حرکت: من جن خود را در یک مکان خاص قرار دادم. برای تو کافی است

تا روی اسپرایت خود کلیک کنید تا موقعیت آن نمایش  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم داده شود. اینجا: گربه در سمت چپ است: -169 برای

و 70- برای Y. برای حرکت، آن را 10 جلو ببرم و حرکت را به اضافه کنم

90. یک حلقه تکرار قرار می دهم. سپس، حرکت را متوقف می کنم: یک ثانیه صبر کنید،

و جن را وادار به عقب نشینی می کنم. من آخرین حلقه  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم را قرار می دهم: به طور نامحدود تکرار کنید. با کلیک بر روی

i آبی در مربع pixie، یک سبک چرخشی را برای جلوگیری از چرخش pixie انتخاب کردم

روی خودش

این انیمیشن منتشر شده در اسکرچ است.

لینک پروژه:

شما می توانید یک انیمیشن را با یک حرکت اسپرایت چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  شروع کنید. شما می توانید تغییر دهید

حرکات، سرعت اگر می‌خواهید از تماس جن خود با لبه جلوگیری کنید، اضافه کنید: bounce if the

لبه رسیده است.

تنوع دیگر با الف هایی که چندین لباس دارند. برای جن اوری: من a

حلقه تکرار حرکت تا بی نهایت، بلوک فرمان: "پیشرفت با 10" و

«اگر به لبه رسیدید به عقب برگردید». How to make animation with scratch  نتیجه: جن من در ساحل به این سو و آن سو راه می‌رود

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 22 بهمن 1402ساعت 16:13 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 2 | |

آموزش ساخت انیمیشن با استفاده از اسکرچ

 

خراش: آموزش شماره 1

حرکت جن ها.

شما باید روی اسکریپت های حرکتی که  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم بلوک های آبی را نمایش می دهند کلیک کنید.

برای شروع انیمیشن، باید یک بلوک در رویداد، یک بلوک قهوه ای را انتخاب کنید. من انتخاب کرده ام

the block: وقتی روی پرچم سبز کلیک می شود.

همچنین می‌توانید گزینه When Space is clicked را برای شروع انیمیشن خود انتخاب کنید.

برای اینکه شخصیت خود را به حرکت درآورید، از بلوک ه چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم ای حرکتی استفاده کنید. با 10 جلو رفتن شروع کنید

نه می توانید با دوبار کلیک کردن در داخل حباب سفید که می گوید عدد را تغییر دهید

ارزش.

برای نشان دادن جهت، راست یا چپ، جهت 90 درجه را  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم انتخاب کنید تا به راست یا چپ بروید

-90 برای رفتن به چپ. برای تغییر مقدار، روی حباب دوبار کلیک کرده و - را اضافه کنید.

2

اولین برنامه حرکت: من جن خود را در یک مکان خاص قرار دادم. برای تو کافی است

تا روی اسپرایت خود کلیک کنید تا موقعیت آن نمایش  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم داده شود. اینجا: گربه در سمت چپ است: -169 برای

و 70- برای Y. برای حرکت، آن را 10 جلو ببرم و حرکت را به اضافه کنم

90. یک حلقه تکرار قرار می دهم. سپس، حرکت را متوقف می کنم: یک ثانیه صبر کنید،

و جن را وادار به عقب نشینی می کنم. من آخرین حلقه  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم را قرار می دهم: به طور نامحدود تکرار کنید. با کلیک بر روی

i آبی در مربع pixie، یک سبک چرخشی را برای جلوگیری از چرخش pixie انتخاب کردم

روی خودش

این انیمیشن منتشر شده در اسکرچ است.

لینک پروژه:

شما می توانید یک انیمیشن را با یک حرکت اسپرایت چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  شروع کنید. شما می توانید تغییر دهید

حرکات، سرعت اگر می‌خواهید از تماس جن خود با لبه جلوگیری کنید، اضافه کنید: bounce if the

لبه رسیده است.

تنوع دیگر با الف هایی که چندین لباس دارند. برای جن اوری: من a

حلقه تکرار حرکت تا بی نهایت، بلوک فرمان: "پیشرفت با 10" و

«اگر به لبه رسیدید به عقب برگردید». How to make animation with scratch  نتیجه: جن من در ساحل به این سو و آن سو راه می‌رود

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 22 بهمن 1402ساعت 16:13 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 1 | |

آموزش ساخت انیمیشن با استفاده از اسکرچ

 

خراش: آموزش شماره 1

حرکت جن ها.

شما باید روی اسکریپت های حرکتی که  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم بلوک های آبی را نمایش می دهند کلیک کنید.

برای شروع انیمیشن، باید یک بلوک در رویداد، یک بلوک قهوه ای را انتخاب کنید. من انتخاب کرده ام

the block: وقتی روی پرچم سبز کلیک می شود.

همچنین می‌توانید گزینه When Space is clicked را برای شروع انیمیشن خود انتخاب کنید.

برای اینکه شخصیت خود را به حرکت درآورید، از بلوک ه چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم ای حرکتی استفاده کنید. با 10 جلو رفتن شروع کنید

نه می توانید با دوبار کلیک کردن در داخل حباب سفید که می گوید عدد را تغییر دهید

ارزش.

برای نشان دادن جهت، راست یا چپ، جهت 90 درجه را  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم انتخاب کنید تا به راست یا چپ بروید

-90 برای رفتن به چپ. برای تغییر مقدار، روی حباب دوبار کلیک کرده و - را اضافه کنید.

2

اولین برنامه حرکت: من جن خود را در یک مکان خاص قرار دادم. برای تو کافی است

تا روی اسپرایت خود کلیک کنید تا موقعیت آن نمایش  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم داده شود. اینجا: گربه در سمت چپ است: -169 برای

و 70- برای Y. برای حرکت، آن را 10 جلو ببرم و حرکت را به اضافه کنم

90. یک حلقه تکرار قرار می دهم. سپس، حرکت را متوقف می کنم: یک ثانیه صبر کنید،

و جن را وادار به عقب نشینی می کنم. من آخرین حلقه  چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم را قرار می دهم: به طور نامحدود تکرار کنید. با کلیک بر روی

i آبی در مربع pixie، یک سبک چرخشی را برای جلوگیری از چرخش pixie انتخاب کردم

روی خودش

این انیمیشن منتشر شده در اسکرچ است.

لینک پروژه:

شما می توانید یک انیمیشن را با یک حرکت اسپرایت چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  شروع کنید. شما می توانید تغییر دهید

حرکات، سرعت اگر می‌خواهید از تماس جن خود با لبه جلوگیری کنید، اضافه کنید: bounce if the

لبه رسیده است.

تنوع دیگر با الف هایی که چندین لباس دارند. برای جن اوری: من a

حلقه تکرار حرکت تا بی نهایت، بلوک فرمان: "پیشرفت با 10" و

«اگر به لبه رسیدید به عقب برگردید». How to make animation with scratch  نتیجه: جن من در ساحل به این سو و آن سو راه می‌رود

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 6 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 22 بهمن 1402ساعت 16:13 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 2 | |

ساخت انیمیشن های زیبا و خلاقانه با استفاده از اسکرچ

 

Scratch نرم افزار رایگانی است که برای آشنایی دانش آ چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم موزان از سن 8 سالگی با مفاهیم اساسی در ریاضیات و علوم کامپیوتر طراحی شده است. این مبتنی بر رویکردی سرگرم‌کننده به الگوریتم‌ها است که به آنها کمک می‌کند ایجاد، استدلال و همکاری کنند.

 

.

 

لینک دانلود نرم افزار Scratch (نسخه 3.0، 2.0 یا 1.4) که چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  امکان کار بدون اتصال به اینترنت را پس از نصب فراهم می کند: اینجا

 

منابع آموزشی بسیاری برای کار بر روی برنامه نویسی با دانش آموزان خود با استفاده از SCRATCH وجود دارد.

در زیر منتخبی از مرتبط ترین آنها را خواهید دید.

 

 

یک سایت خودآموز برای شروع برنامه چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  نویسی دیجیتال با اسکرچ

.

این خودآموز شما را با نرم افزار برنامه نویسی Scratch برای آموزش مفاهیم ریاضی آشنا می کند. این برای معلمان آموزش ابتدایی، متوسطه و عمومی بزرگسالان است.

 

کتاب 1،2،3… کد! (نسخه های پومیر)

 

این راهنما را می توان در اینترنت مشاهده کرد چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم : اینجا. نسخه‌های آن در دفتر بازرسی تول موجود است، از jerome.streiff@ac-nancy-metz.fr بپرسید.

 

برای چرخه 2 (قابل انطباق با سطوح دیگر): یک دنباله کامل و کلید در دست.

مرحله اول: ارائه «ماجراجویی» از طریق فعالیت‌های «بدون برق» (بدون نیاز به تجهیزات کامپیوتری). (صفحات 115-142).

بخش دوم: داستان را با اسکرچ تعریف کنید (صفحات 171-189).

برای چرخه 3 (قابل تطبیق با سطوح دیگر): یک دنباله کامل و کلید در دست.

مرحله اول: ارائه «ماجراجویی» از طریق فعالیت‌های چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  «بدون برق» (بدون نیاز به تجهیزات کامپیوتری). (صفحات 215-236).

قسمت دوم: داستان را با اسکرچ بگویید (صفحه های 234-300).

 

مقدمه ای بر خراش توسط CANOPE - Versailles

 

یادگیری پیشرونده که در آن هر ماموریت شامل اجرای چگونه با اسکرچ انیمیشن بسازیم  یک برنامه با Scratch است که بر اساس ویدیویی پیشرفت این برنامه را نشان می دهد.

48 ماموریت به 4 دسته تقسیم می شوند که How to make animation with scratch  مربوط به سطوح سختی فزاینده است: سبز، آبی، قرمز، سیاه.

-

 

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 0 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 22 بهمن 1402ساعت 15:54 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 2 | |

اسکرچ جونیور برای کودکان زیر 16 سال

 

 

صفحه اصلیاخبار برنامه نویسی  اسکرچ جونیور چیست

 کدنویسی برای کودکان با اسکرچ جونیور توسط Shivani Ahuja News 7 نظر

scratch junior، برنامه نویسی برای کودکان کدنویسی برای کودکان راهی فوق العاده برای بال دادن به تخیل آنهاست. ScratchJr یک زبان برنامه نویسی ساده است که کودکان 5 تا 7 ساله با آن می توانند هنر، داستان های تعاملی و بازی ها را برنامه ریزی کنند.

 

دارای جن (شخصیت ها یا اشیاء) و بلوک های رنگارنگ است که می توان اسکرچ جونیور چیست آنها را به هم متصل کرد تا به شخصیت ها دستور حرکت، دویدن، آواز خواندن و غیره بدهید. این امر باعث تقویت خلاقیت و تفکر منطقی در بین کودکان می شود. بلوک های فرمان مورد استفاده برای انیمیشن به سادگی شروع، حرکت به جلو و عقب، چرخش به چپ یا راست، پرش، رشد و کوچک شدن است.

 

بلوک های ScratchJr

بلوک های ScratchJr

با استفاده از این بلوک ها، کودکان می توانند یک مهمانی از ح اسکرچ جونیور چیست یوانات رقصنده یا یک بازی تگ ایجاد کنند. این به بچه های کوچک شما فرصتی می دهد تا خود را خلاقانه بیان کنند.

 

به این گیف ساده که توسط برادرزاده 8 ساله من ساخته شده با ScratchJr در 10 دقیقه نگاه کنید:

 

کاراکترها و اشیاء را می توان با کمک ویرایشگر رنگ در APP تغییر داد. کودکان نیز می توانند تصاویر و صدای خود را به پروژه اضافه کنند. این زبان برنامه نویسی ساده مشتق شده از scratch.mit.edu است و از اصولی مشابه هر زبان برنامه نویسی حرفه ای دیگر در جهان استفاده می کند، اما برای بچه ها برنامه نویسی اسکرچ جونیور چیست  می کند! تنها تفاوت با زبان های کدنویسی حرفه ای این است که ScratchJr با افتخار یک بازی کودکانه است.

 

مزایای ScratchJr برای کودکان این است که:

رشد شناختی، فردی، عاطفی و اجتماعی را ارتقا می دهد

به کودکان کمک می کند تا افکار خود را سازماندهی کنند

به آنها اجازه می دهد خود را بیان کنند

به آنها کمک می کند تا مهارت های توالی یابی را بیاموزند

به آنها کمک می کند تا حل مشکلات را بیاموزند

به آنها کمک می کند تا مهارت های حساب و سواد را توسعه دهند

منابع ScratchJr برای دانش آموزان

در وب سایت ScratchJr، منابع مختلفی وجود دارد

 

برنامه‌ها: برنامه‌های اندروید و iOS Junior Scratch کاملا رایگان اسکرچ جونیور چیست  هستند و برای دانلود در تبلت‌ها در دسترس هستند.

راهنماها: می توانید راهنمای رابط ScratchJr، راهنمای ویرایشگر رنگ، توضیحات بلوک را برای درک آسان برنامه دانلود کنید.

نکات و نکات: در وب سایت، آموزش های مختلف Scratch Junior در مورد تغییر نام و حذف پروژه ها، انیمیشن کاراکترها، استفاده از چندین کاراکتر، بلوک های ماشه، پیمایش لیست کاراکترها، کپی کاراکتر، کپی اسکریپت ها از یک کاراکتر به شخصیت دیگر، و حرکت به عقب موجود است.

پلتفرم اشتراک‌گذاری: همچنین می‌توان پروژه‌های خردسال را به اشتراک گذاشت و پروژه‌های نمونه را روی پلتفرم کاوش کرد

منابع ScratchJr برای معلمان

راهنمای مفصلی برای معلمان در وب سایت ScratchJr وجود دارد که به آنها اجازه می دهد کارگاه ها و رویدادهای موثری را برگزار کنند.

 

فعالیت ها: در بخش معلم، مجموعه ای از 9 فعالیت با فرمت PDF با  اسکرچ جونیور چیست دستورالعمل های گام به گام برای انجام فعالیت ها با دانش آموزان وجود دارد.

برنامه های درسی: در این بخش موارد زیر وجود دارد:

توضیحات بلوک قابل چاپ برای مرجع

برنامه درسی ژانرهای متحرک: دارای سه ماژول است؟ساخت کلاژ Scratch Jr، داستان و بازی است که در هشت درس پوشش داده شده است و پروژه های مختلف برای کودکان

برنامه درسی بازی های زمین بازی: دارای هشت درس با بحث، مکانیک، بلوک اسکریپت برای پروژه ها

برنامه درسی سواد و ریاضی: دارای دو ماژول حروف بزرگ و کوچک و یک ماژول شمارش و کارنالیت است.

ارزیابی ها: این بخش دارای دو نوع ارزیابی است:

Scratch Jr حل می کند

ارزیابی های مهندسی معکوس

معلمان می توانند مطالب مفید مختلف ScratchJr را در وب  اسکرچ جونیور چیست سایت PBS Kids نیز بیابند.

 

نحوه برگزاری یک روز خراش برای کودکان کوچکتر

هرکسی می‌تواند یک روز اسکرچ را در هر کجا برگزار کند.  اینجا یادگیری کدنویسی سرگرم کننده است و تسهیل یادگیری کدنویسی به کودکان، آنها را قادر می سازد تا خود را خلاقانه بیان کنند. می‌توانید یک رویداد کوچک یا بزرگ ترتیب دهید و از کودکان و/یا والدین دعوت کنید تا با ScratchJr همکاری کنند و یاد بگیرند که داستان‌ها، بازی‌ها و هنرهای تعاملی سرگرم‌کننده ایجاد کنند.

 

برای انجام چنین رویدادی می توانید مراحل زیر را در نظر بگیرید:

 

1. به نوع روز Scratch که می خواهید برگزار کنید فکر کنید؟ آیا می  اسکرچ جونیور چیست خواهید به مردم یاد دهید چگونه از ScratchJr استفاده کنند، به آنها فعالیت های از پیش تعریف شده بدهید، به کودکان اجازه دهید پروژه های خود را بسازند، آن را به یک رویداد کوچک تبدیل کنند یا آن را در آن انجام دهند. یک مقیاس بزرگ

 

2. زمان و مکان رویداد را تعیین کنید و از شرکت اسکرچ جونیور چیست  کنندگان و والدین آنها دعوت کنید و به آنها یادآوری کنید که دستگاه های اندروید و iOS (ترجیحاً تبلت) خود را بیاورند و برنامه Scratch junior را دانلود کنند؟ از قبل روی دستگاه ها

 

3. بسته به تعداد شرکت کنندگانی که انتظار می رود در رویداد شرکت کنند، فضایی را انتخاب کنید که به آنها امکان ایجاد و همکاری راحت را بدهد.

 

4. ترتیبات لازم را برای ICT مورد نیاز برای رویداد، به عنوان مثال.  اسکرچ جونیور چیست پروژکتور، تبلت اضافی و وای فای. همچنین از چاپگر برای چاپ راهنماهای بلوک استفاده کنید،؟ فعالیت های ScratchJr (از بخش Teach وب سایت ScratchJr و کارت های PBS KIDS ScratchJr).

 

کارت های PBS Kids scratchJr را از اینجا دانلود کنید.

 

5. جدول زمانی رویداد چیزی شبیه به این خواهد بود: مراسم خوش آمد گویی، فعالیت های یخ شکن، آشنایی با برنامه ScratchJr (در صورتی که دانش آموزان تازه وارد برنامه شوند)

What is Scratch Junior? ، ایجاد یک پروژه Scratch، فعالیت های میان وقت (میان وعده ها، بازی ها) ، و غیره

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در يکشنبه 15 بهمن 1402ساعت 9:05 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 13 | |

راه آسان دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3

 

متن عمدتاً برای معلمان مدرسه (معلمان) نوشته شده است. بنابراین برای  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3خوانندگانی که اکثراً در طول تحصیلشان آموزش کامپیوتری را ندیده اند، در نظر گرفته شده است. هدف آموزش آنها در علوم کامپیوتر نیست (این یک دوره علوم کامپیوتری نیست)، بلکه ارائه عناصری است که به آنها امکان می دهد بفهمند آموزش تفکر کامپیوتری چگونه می تواند باشد و چگونه به آن نزدیک شود. بنابراین یک نقطه ورود است. برای شروع تدریس مؤثر، باید تسلط خاصی بر آنچه می خواهید آموزش دهید (همانطور که خواهیم دید، هر رشته اصلی شما مقرون به صرفه است، و این سند برای آن کافی است)، سپس از منابع موجود در حال حاضر بهره برداری کنید. سند نمونه‌های قابل استفاده مجدد را ارائه می‌کند، نه فعالیت‌ها/توالی‌های آماده برای استفاده؛ با این حال، اشاره‌گرهایی به این نوع منابع نشان داده شده‌اند دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3. برای ساده سازی آموزشی، گاهی اوقات با قوانین این رشته (چند تقریبی که منجر به تصورات بدی نمی شود) کمی آزادی عمل می کنم.

 

با توجه به مخاطبان هدف، سطح در نظر گرفته شده چرخه 3 (مدرسه / CM1 و CM2) است. با این حال، انجام کارها در چرخه 2 امکان پذیر است و علاوه بر این، عناصر خاصی نیز به طور بالقوه برای سطوح راهنمایی/ دبیرستان مرتبط هستند (Scratch برای دبیرستان یا حتی دبیرستان برای جنبه های خاصی مرتبط است؛ د دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3ر این سطوح، این امکان وجود دارد. برای استفاده از زبان های برنامه نویسی دیگر، اما ملاحظات آموزشی مشابه است).

 

متن به طور متوالی به آموزش علوم کامپیوتر به طور کلی، سپس آموزش دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 تفکر محاسباتی و سپس منابعی که می توان استفاده کرد، می پردازد. بر اساس فهرستی از سوالات زیر ساختار یافته است:

 

چرا در دبستان علوم کامپیوتر تدریس می شود؟ (استدلال هایی که اینجا و آنجا مطرح می شود، برنامه های جاری، سردرگمی ها و تفسیرهای نادرست برای اجتناب، موضع شخصی).

 

برای آموزش علوم کامپیوتر در  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3مدرسه چه باید کرد؟ (نیازی به "دانشمند کامپیوتر" بودن یا تبدیل شدن به آن نیست، برای همه معلمان مدرسه قابل دسترسی است، اما شما باید ایده های روشنی در مورد اهداف آموزشی خود داشته باشید).

 

چه اهداف آموزشی را می توانیم در نظر بگیریم؟ (تفکیک اهدافی که ممکن است ماهیت های بسیار متفاوتی داشته باشند مهم است).

 

"تفکر محاسباتی" چیست و چرا آن را آموزش می دهیم؟ (تعاریف، علاقه، دانش مورد نیاز و غیره).

 

"استفاده از Scratch برای آموزش تفکر محاسباتی" به چه معناست؟ (اصول کلی، سپس یک سری مثال های موضوعی: تمرینی که دانش آموزان را ملزم به نوشتن یک الگوریتم می کند؛ تمرینی  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3در "تفکر محاسباتی"، همچنین نشان دهنده تفاوت بین "استفاده از یک برنامه" و "ساخت یک الگوریتم/برنامه"؛ یک جفت تمرین ریاضیات و تفکر محاسباتی، همچنین نشان می‌دهد که چگونه می‌توان روش «خراش» را با تجزیه و تحلیل آموزشی/آموزشی هماهنگ کرد؛ تمرینی که تولید نوشتاری و تفکر محاسباتی را در هم آمیخت؛ و در نهایت تمرینی حول حل مسئله).

 

چگونه به آموزش تفکر محاسباتی نزدیک شویم؟ (دو رویکرد غیر متمایز اما به طور قابل توجهی متفاوت وجود دارد، رویکرد "الگوریتم محور" و رویکرد "خلاقیت محور").

 

به عنوان یک معلم چه چیزی را باید در مورد اسکرچ بدانید، دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 و چگونه آن را انجام دهید؟

 

چگونه موقعیت های آموزشی را تعریف و مدیریت کنیم؟

 

چه مشکلاتی را می توانیم انتظار/پیش بینی کنیم؟

 

متن دارای منطق خطی است. بخش‌هایی که به اصل موضوع می‌پردازند، بخش‌های 4 و 5 هستند. شما می‌توانید با خواندن مستقیم بخش 5 به معنای "آشنایی دانش‌آموزان با تفکر محاسباتی و برنامه‌نویسی با Scratch" به معنای شهودی باشید. اگر اصلاً اینطور نیستید. با مفهوم الگوریتم یا Scratch آشنا هستید، می توانید قبل از خواندن بقیه سند، نگاهی به بخش 4.2 بیندازید. اگرچه اصول پوشش داده شده به یک زبان برنامه نویسی خاص مرتبط نیستند، دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 نمونه های ارائه شده همه در Scratch هستند.

 

درباره نویسنده، به منظور درک بهتر گفتار توسعه یافته: من یک استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه هستم. بنابراین من علوم کامپیوتر (الگوریتم‌ها، زبان‌های مختلف، مهندسی نرم‌افزار، طراحی شی‌گرا و غیره) را به دانشجویان علوم و/یا علوم کامپیوتر آموزش می‌دهم. من همچنین در Espé de Grenoble (این دوره و مقدمه ای بر تحقیقات آموزشی) تدریس می کنم. من همچنین در مورد مسائل مربوط به طراحی محیط های IT برای آموزش و یادگیری، به ویژه در مورد مسائل یادگیری مشارکتی تحقیق می کنم. این فعالیت پژوهشی من را به کار با چارچوب های نظری علوم انسانی و Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3 اجتماعی، پژوهشگران آموزشی و البته معلمان «حوزه ای» به ویژه در مدارس ابتدایی سوق می دهد.

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 12 بهمن 1402ساعت 10:02 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 9 | |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 صفحه بعد