تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

روش سریع دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3

 

پس زمینه u) در زیر ناحیه گزینه ها نشان داده شده اند. دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  برای تعویض رنگ های پیش زمینه و پس زمینه می توانید روی پیکان تعویض رنگ کلیک کنید. برای انتخاب رنگ جدید روی یکی از پالت های رنگی کلیک کنید (برای انتخاب رنگ پس زمینه Shift + کلیک کنید).

 

روی دکمه تنظیم مرکز لباس کلیک کنید تا مکانی را در نقاشی انتخاب کنید که یا به عنوان مرکز چرخش هنگام چرخش لباس روی صحنه استفاده می شود یا به عنوان نوک مداد استفاده می شود.

 

برای افزایش یا کاهش بزرگنمایی پس‌زمینه طراحی، روی دکمه‌های دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  بزرگ‌نمایی (در داخل یا خارج) کلیک کنید. وقتی بیش از 100% بزرگ‌نمایی می‌شود، از نوارهای پیمایش برای مقیاس‌بندی پس‌زمینه استفاده می‌شود. زوم اندازه تصویر را تغییر نمی دهد.

 

روی دکمه Import کلیک کنید تا یک تصویر از یک فایل باز شود و آن را به پس زمینه اضافه کنید.

 

روی دکمه Clear کلیک کنید تا همه محتوا از پس زمینه حذف شود.

 

برای تغییر اندازه نقاشی بوم، یا به سادگی انتخاب، روی دکمه های مقیاس (رشد یا کوچک شدن) کلیک کنید. با اجرای Shift + کلیک بر روی دکمه های مقیاس یک مقدار دقیق را وارد می کنید.

 

برای چرخاندن محتویات بوم یا به سادگی انتخاب، روی دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  دکمه‌های Rotate (در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت) کلیک کنید. با اجرای Shift + کلیک روی دکمه های Rotation مقدار دقیقی را وارد می کنید.

 

برای ورق زدن محتویات بوم، یا به سادگی انتخاب، روی دکمه Flip (افقی یا عمودی) کلیک کنید.

 

اگر اشتباهی مرتکب شدید، می توانید روی دکمه Undo بارها و بارها کلیک کنید تا آخرین اقدامات لغو شوند. اگر نظر خود را تغییر دادید، می‌توانید روی دکمه Redo کلیک کنید تا اقدامات لغو شده بازگردانده شوند.

 

3. بلوک های خراش

انواع بلوک

سه نوع اصلی بلوک در پالت بلوک ها وجود دارد:

Command Blocks: این بلوک ها دارای برجستگی هایی د دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 ر پایین و/یا بریدگی هایی در بالا هستند، مانند Hide.gif. شما می توانید این بلوک ها را کنار هم قرار دهید تا شمع ها را بسازید. برخی از بلوک‌ها دارای یک کادر ورودی هستند که در آن می‌توانید عددی را تایپ کنید (مانند 10 در بلوک move10steps.jpg) یا یک مورد را از یک منوی کشویی یا پاپ در بلوک Play_Sound.gif انتخاب کنید. برخی از بلوک‌ها، مانند بلوک Forever_If.jpg، یک دهانه C شکل دارند که می‌توانید بلوک‌های دیگر را در پشته قرار دهید.

 

بلوک کنترل نوع "کلاه": این بلوک ها دارای سرهای گرد  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 هستند، مانند When_Key_Pressed.gif. این بلوک ها در سر شمع ها قرار می گیرند. آنها منتظر می مانند تا رویدادی رخ دهد، مانند فشار دادن کلید (در اینجا نوار فاصله)، و سپس دستورالعمل ها را در بلوک های زیر اجرا می کنند.

 

بلوک های ارزش یا بلوک های "گزارشگر": این بلوک ها مانند xposition.gif و Mouse_Down.gif به گونه ای طراحی شده اند که در قسمت ورودی بلوک های دیگر قرار بگیرند. بلوک‌های ارزشی با انتهای گرد (مانند exposition.gif یا variable.gif) اعداد یا رشته‌ها را برمی‌گردانند و در بلوک‌هایی با سوراخ‌های گرد یا مستطیلی (مانند Set_Size_To_100.gif یا Say_Hello.png) قرار می‌گیرند. بلوک‌های ارزش لبه‌دار (مانند Mouse_Down.jpg) مقادیر بولی (درست یا نادرست) را برمی‌گردانند و در بلوک‌هایی با سوراخ‌های گرد یا نوک تیز (مانند Wait_Until.gif یا Say_Hello.gif) قرار می‌گیرند.

 

روی هر بلوک مقدار کلیک کنید تا مقدار فعلی آن مشخص شود.

 

برخی از بلوک های ارزش دارای یک چک باکس در کنار دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3  آنها هستند، commexposition.gif. اگر در چک باکس کلیک کنید، یک صفحه کوچک روی صحنه ظاهر می شود که مقدار فعلی بلوک ارزش را نشان می دهد. هنگامی که مقدار بلوک تغییر می کند، صفحه به طور خودکار به روز می شود. صفحه می تواند مقدار بلوک را در قالب های مختلف نمایش دهد:

 

Monitor_Small.gif یک خروجی معمولی با نام بلوک مقدار

Monitor_Large.gif یک خروجی بزرگ بدون نام بلوک مقدار

Monitor_Slider.gif یک پتانسیومتر به شما امکان می دهد مقدار بلوک مقدار را تغییر دهید (فقط برای متغیرها موجود است)

 

برای جابجایی از یک فرمت به فرمت دیگر، روی صفحه  دانلود اسکرچ برای اندروید و کامپیوتر و گوشی و آموزش نصب اسکرچ 3 دوبار کلیک یا راست کلیک کنید (Mac: Ctrl + کلیک).

 

نوار لغزنده قالب فقط برای متغیرهای ایجاد شده توسط کاربر در دسترس است. روی صفحه کلیک راست کنید (Mac: Ctrl + کلیک) تا حداقل و حداکثر مقادیر را با مکان نما تنظیم کنید.

 

لیست ها

شما می توانید لیست ها را در Scratch ایجاد و دستکاری کنید. لیست ها می توانند اعداد و همچنین رشته هایی از حروف یا کاراکترهای دیگر را ذخیره کنند.

 

برای ایجاد یک لیست، به دسته متغیرهای بلوک بروید و روی Make_List.gif کلیک کنید. پس از ایجاد یک لیست، چندین بلوک مرتبط با لیست ظاهر می شوند. بلوک های لیست در بخش توضیحات بلوک این راهنما توضیح داده شده اند.

 

هنگامی که یک لیست ایجاد می کنید، یک جدول  Download Scratch for Android, computer and phone and install Scratch 3مرتبط با آن لیست در Stage ظاهر می شود. جدول لیست عناصر را نشان می دهد. می توانید مستقیماً یک عدد یا یک رشته بنویسید

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در پنجشنبه 12 بهمن 1402ساعت 9:37 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 10 | |

اسکرچ جونیور رازهای پنهان

 

گلف باز اسکرچ چیست؟ در اینجا چند  اسکرچ جونیور اصطلاح برای گلف بازان آورده شده است.

 

دو نوع گلف باز وجود دارد: گلف بازان مبتدی و گلف ب اسکرچ جونیور ازان پیشرفته. تفاوت بین آنها بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. اینکه بتوانید خود را یک گلف باز مبتدی بنامید، می تواند یکی از سخت ترین و ارزشمندترین اهداف در گلف باشد. این چیزی است که تعداد کمی از مردم هرگز به آن دست خواهند یافت.

 

ما تمام پاسخ سوالات شما را در مورد اینکه یک گلف باز مبتدی به چه معناست و چگونه می توانید به آنجا برسید، داریم.

 

بررسی اجمالی قیمت محصول

باشگاه های گلف توضیح داده شده: راهنمای نهایی باشگاه های اسکرچ جونیور  گلف توضیح داده شده: راهنمای نهایی

اطلاعات و قیمت ها

سازماندهی گلف موروات برای وسایل گلف، کیف گلف و لوازم جانبی گلف - روشی عالی برای ذخیره و سازماندهی تجهیزات گلف، وسایل گلف، باشگاه ها و کیف مسافرتی گلف سازماندهی گلف موروات برای وسایل گلف، کیف گلف و لوازم جانبی گلف - روشی عالی برای ذخیره و. ..

اطلاعات و قیمت ها

Callaway Golf X HOT Hybrid Callaway Golf X HOT Hybrid

اطلاعات و قیمت ها

جستجوی جدید برای باشگاه گلف کامل جستجوی  اسکرچ جونیور جدید برای باشگاه گلف کامل

اطلاعات و قیمت ها

ست بسته بندی 12 تکه مردانه استراتا 2019 Callaway Golf (راست، استیل) ست 12 تکه مردانه استراتا Callaway Golf 2019 (راست دست، استیل)

اطلاعات و قیمت ها

گلف کلاب شیار تیز کن گلف کلاب و ابزار تیزکن شیار گوه آهنی با 6 کاتر استیل ابزار تمیز کردن مجدد شیار گلف گلف لوازم جانبی گلف، تمیز کننده کلاب گلف قرمز رنگ و ابزار تیزکن شیار گوه آهنی با 6 استیل...

اطلاعات و قیمت ها

Geekria Switch Golf Club سازگار با Nintendo Switch Joy-Con، دسته بازی گلف با لوازم جانبی بند دستی قابل تنظیم برای Mario Golf: Super Rush Game (2 بسته) Geekria Switch Golf Club سازگار با Nintendo Switch Joy-Con، دسته بازی گلف با...

اطلاعات و قیمت ها

ست پکیج کامل کلب گلف زنانه KVV شامل  اسکرچ جونیور راننده، 3# Fairway، 5# هیبریدی، 5#-P# اتو، پاتر، کیف گاری، سرپوش، ست کامل KVV زنانه راست دست شامل درایور، 3# Fairway، 5 # هیبرید، 5#-P# آهن،...

اطلاعات و قیمت ها

اصطلاح گلف خراش به چه معناست؟

USGA یک گلف باز مردانه را به عنوان بازیکنی تعریف اسکرچ جونیور  می کند که می تواند با معلولیت کمتر از صفر در تمام کورس های دارای امتیاز بازی کند. برای اهداف گلزنی، یک گلف باز مرد می تواند به طور متوسط ​​250 یارد شوت های سه راهی بزند و تنها در دو شوت به سوراخ هایی به اندازه 470 یارد برسد.

 

آنها توضیح می دهند که یک گلف باز اسکرچ می تواند با نقص زمینی کمتر از صفر در تمام زمین های دارای امتیاز بازی کند. برای اهداف گل‌زنی، یک گلف‌باز خراش می‌تواند در فاصله ۲۱۰ یاردی به شوت‌های سه راهی بزند و تنها در دو شوت در دریا به فاصله ۴۰۰ یاردی برسد.

 

برای اینکه یک گلف باز مبتدی واقعی باشید، نقص اسکرچ جونیور  شما باید کمتر از 0 باشد. برای اینکه یک زن یک گلف باز حرفه ای باشد، باید دارای معلولیت 6.4 یا بالاتر باشد.

 

به بیان ساده، یک گلف باز مبتدی باید بتواند در هر زمینی بازی کند و حداقل به همان اندازه بازی کند. اگر قبلاً با آنها بازی کرده باشید، می‌توانید بگویید که یک بازیکن اسکرچ چقدر با استعداد است.

 

برخی از آمار گلف بازان خراش

آنها می توانند بیش از 60 درصد سبزه ها را در حدو برنامه نویسی کودکان د مقررات لمس کنند. آنها همچنین می توانند در کمتر از دو دقیقه به سبزه برسند.

آنها می توانند بیش از 50 درصد از مسیرهای فرعی را با استفاده از تی شات خود پیدا کنند

میانگین 1.67 پرتاب در هر سوراخ (بدون سه پرتاب).

پارازیت می تواند بیش از 50 درصد برای گلف بازان خراشیده باشد.

آنها می توانند 59٪ از تمام اوقات آن را با ماسه حرکت دهند

میانگین مسافت رانندگی آنها 251 متر است

آمار نشان می دهد که گلف بازان مبتدی بازی کاملی ندارنداسکرچ جونیور . بهترین گلف بازان حرفه ای هفته به هفته برنده می شوند، اما باز هم بازی های فایروی را از دست می دهند و گاهی اوقات می توانند سه پرتاب کنند.

 

آمار ثابت می کند که گلف بازان اسکرچ یک بازی گلف ثابت و ثابت دارند. آنها نمی توانند بر روی هر سوراخ مرغی بسازند، یا حتی هر توپ را از ارتفاع 25 فوتی غرق کنند. اما آنها هر جنبه ای از بازی خود را با مهارت و اعتماد به نفس بالایی اداره می کنند.

 

طرز فکر یک گلف باز خراش

بن کرنشاو یک بار گفت که من فقط پنج اینچ با یک گلف باز استثنایی فاصله داشتم. این فاصله بین گوش چپ و گوش راست من است.

 

رویکرد ذهنی به بازی به همان اندازه مهم است، اگر

Scratch Junior  نه بیشتر از رویکرد فیزیکی. ویژگی یک گلف باز خراش این نیست

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 10 بهمن 1402ساعت 5:23 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 13 | |

انتخاب درست اسکرچ جونیور

 

یک رویداد به شما امکان می دهد مجموعه ای از  اسکرچ جونیور  عملیات را راه اندازی کنید. رویداد تغییر در وضعیت سیستم است.

 

به محض فشردن کلید فاصله روی کیبورد، دستور زیر اجرا می شود. اسکرچ جونیور  این رویداد مستقل از اشیاء دیگر است.

 

فیلمنامه ها

یک اسکریپت دنباله ای از دستورالعمل های مرتبط با یک شی (اسپرایت، پس زمینه) است و با یک رویداد شروع می شود. یک برنامه Scratch شامل یک یا چند دنباله، اسکریپت (اقدامات موازی) است.

 

اسکریپت های نمونه (بازی اعداد رمز و راز):

 

 

اسکرچ اسکریپت ها

 

آزمون‌ها یا ساختارهای جایگزین (گزاره‌های شرطی)

آزمون "اگر آنوقت" را می توان با عبارت دوم تکمیل کرد: "دیگر". اسکرچ جونیور  بنابراین به "اگر در غیر این صورت" تبدیل می شود. بلوک دستورالعمل "IF (شرط) then...else" به شما امکان می دهد دو دنباله از دستورالعمل ها را اجرا کنید: یک دنباله اگر شرط تایید شود و دنباله دیگر اگر شرط تایید نشده باشد. این امکان وجود دارد که بلوک دستورالعمل «If (condition) then else» را در بلوک دستورالعمل دیگری «If (condition) then else» قرار دهیم.

 

سه نوع ساختار جایگزین (آزمون) وجود دارد:

 یک حلقه (محدود) به شما این امکان را می دهد ک اسکرچ جونیور ه همان عملیات را به تعداد معینی تکرار کنید.

 

سه نوع حلقه در Scratch وجود دارد:

 

n بار تکرار کنید

 

به طور نامحدود تکرار کنید

 

تکرار کنید تا

 

  دفعات تکرار خراش خراش تکرار حتماً خراش تکرار تا

بنابراین Scratch به شما امکان می دهد تا در برنامه نویسی اسکرچ جونیور  بسیار جلو بروید. می توان تعداد زیادی از فعالیت ها را در اطراف نرم افزار تصور کرد: بازی ها، پازل ها، مسائل برنامه نویسی کودکان  ریاضی، کنترل ربات، نقاشی ها و غیره.

 

در دوره ابتدایی و راهنمایی می توانیم با استفاده از کتاب کار الگوریتم ها و برنامه نویسی چرخه 3 (2017)، 3 الگوریتم و کتاب کار برنامه نویسی 5th 4th 3rd (2018) یا دفترچه یادداشت الگوریتمی چرخه 4 (2021) به دانش آموزان الگوریتم و کدنویسی آموزش دهیم.

آخرین مقالات

  OpenBoard 1.7: نسخه جدیدی با ویژگی های غنی  اسکرچ جونیور برای آموزش دیجیتال

  آموزش حرفه ای در شرکت ها و مشارکت ابزارهای دیجیتال

  Octostudio: یک اپلیکیشن گوشی هوشمند برای آموزش برنامه نویسی به کودکان

  با شرکت در Nuit du c0de 2023-2024 اشتیاق به کدنویسی را در دانش آموزان خود بیدار کنید!

  مدرسه در عصر هوش مصنوعی

  معیار دستمزد برای 55 حرفه در بخش دیجیتال

  نسخه 2024 روز اینترنت ایمن

  Capytale: ابزاری نوآورانه برای یادگیری کدنویسی

  هوش مصنوعی (AI): راهنمای باز برای معلمان

  Tice-Education تعطیلات خوشی را برای شما  اسکرچ جونیور آرزو می کند!

  چگونه تصاویر را در PDF فشرده کنیم؟

  مک برای آموزش و یادگیری

بیشترین مطالب خوانده شده (16 ماه گذشته)!

  دیجیتال: برنامه های کاربردی دیجیتال رایگان و مسئولانه برای آموزش

  نظارت سایبری: یک کیت آگاهی برای مسائل امنیت دیجیتال

  نکاتی برای یک کلاس مجازی موفق

  دومین ویرایش انجمن شغلی «مهندس؟ برای من است! »

  ViewSonic "myViewBoard": اکوسیستم آموزشی اسکرچ جونیور  کامل برای فضاهای مشارکتی

  CSP: یک پروژه برنامه فناوری برای چرخه 4

  ERUN: معلمان مرجع برای استفاده از فناوری دیجیتال در مدرسه

  H5P: بسته رایگان برای ایجاد محتوای تعاملی

  iPad در قلب تحول سیستم آموزشی. به Scratch Junior  رویداد Jamf در 23 نوامبر بپیوندید!

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در دوشنبه 9 بهمن 1402ساعت 20:05 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 11 | |

تازه های برنامه اسکرچ

 

Basics 1 مقدمه سرگرم‌کننده و برنامه اسکرچ  هیجان‌انگیز SG Code Campus به دنیای کد برای جوان‌ترین کمپ‌کنندگان کد ما است. از طریق استفاده از وسایل کمک آموزشی و برنامه‌نویسی مبتنی بر بلوک بصری، از بچه‌ها دعوت می‌شود تا دنیای رایانه‌ها را کشف کنند و یاد بگیرند که چگونه کدنویسی می‌تواند به آنها قدرت ایجاد امکانات جدید با فناوری را بدهد.

Code Campers به ​​پلتفرم Scratch معرفی خواهند شد که در برنامه اسکرچ  آن تخیل آنها می تواند در حوزه انیمیشن ها و طراحی اجرا شود. از طریق این دو پلتفرم، بچه ها با مفاهیم اساسی کدنویسی مانند:

توالی: کامپیوترها فقط کارهایی را انجام می دهند که شما به آنها می گویید، به ترتیبی که شما به آنها می گویید.

حلقه ها: رایانه ها در تکرار چیزها عالی هستند، بنابراین از آن سوء استفاده کنید.

رویدادها: رایانه ها می توانند به طیف وسیعی از محرک ها واکنش نشان دهند.

یکی دیگر از تمرکزهای دوره برنامه نویسی Scratch، تجزیه این مفاهیم انتزاعی به  برنامه اسکرچ ایده های ساده تر و ملموس تر است که درک آنها برای بچه های کوچکتر آسان است. مهارت‌های ابتدایی تایپ و ماوس نیز آموزش داده می‌شود تا به تلقین عادات خوب رایانه در کودکان کمک کند و بچه‌ها را بهتر برای بقیه دنباله‌های Basics آماده کنند.

پس از دوره Scratch، Code Campers از قدرت کد قدردانی می‌کند، از کدنویسی به عنوان وسیله‌ای برای آموزش رایانه‌ها درک می‌کند و شروع به تصور تعداد بی‌شماری از امکاناتی می‌کند که با کد قابل دستیابی هستند. با درک مفاهیم اولیه کدنویسی، بچه ها قادر خواهند بود انیمیشن های خود را بسازند.

مطمئن نیستید که آیا فرزند شما هنوز آماده شروع کدنویسی است؟  همینجا این راهنما  برنامه اسکرچ را بخوانید تا ارزیابی کنید چه زمانی زمان مناسبی برای شروع کدنویسی برای کودکان است.

ما همچنین می توانیم با توصیه یک دوره برنامه نویسی بر برنامه اسکرچ ای فرزندتان به شما کمک کنیم. اگر سؤالی دارید، می‌توانید فرم درخواست را پر کنید یا با ما تماس بگیرید تا درباره کلاس‌های کدنویسی کودکان و دوره‌های پایتون در پردیس کد SG در سنگاپور بیشتر بدانید.

جدول زمانی را ببینید

شانون، مدرسه ابتدایی چونگ ژنگ، نظر 7 ساله د برنامه اسکرچ ر مورد دوره فعلی برنامه نویسی

از دانش آموزان ما بشنوید!

من خانم فلو و بازی ای که ساخته ام را دوست دارم! من دوست دارم برنامه اسکرچ  داش را برای ترسیم و ساخت بازی Journey to Galaxy K-14 در اسکرچ کدنویسی کنم! کدنویسی  Scratch program سرگرم کننده است! الان آسان است اما دفعه قبل سخت!

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در چهارشنبه 4 بهمن 1402ساعت 4:42 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 12 | |

برنامه اسکرچ از صفر تا صد

 

مفهوم آنچه به کجا تعلق دارد. همچنین می‌توانید از برنامه اسکرچ  یک همکار برای بررسی الگوی آموزش الکترونیکی و ارائه بازخورد آنها کمک بگیرید. چشم‌های تازه ممکن است اشکالات یا اجزای گمشده‌ای را که نادیده گرفته‌اید نشان دهد. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا تصاویر یا مکان های نگهدارنده را تغییر دهید تا جذابیت زیبایی شناسی را افزایش دهید.

 

از این 5 مرحله برای ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی شگفت  برنامه اسکرچ انگیز و قابل استفاده مجدد برای دوره آموزش الکترونیکی بعدی خود استفاده کنید. هم افراد تازه کار و هم حرفه ای می توانند از آنها بهره مند شوند. علاوه بر شروع از صفر، می‌توانید از این ۵ نکته و ترفند برای به‌روزرسانی طرح‌بندی دوره‌های آموزش الکترونیکی فعلی خود استفاده کنید. همیشه ایده خوبی است که دوره آموزش الکترونیکی خود را به طور منظم به روز کنید تا نیازهای در حال تغییر زبان آموزان آنلاین خود را برآورده کنید.

 

آیا می خواهید درباره قالب های آموزش الکترونیکی بیشتر بدانید؟ الگوهای برنامه اسکرچ  آموزش الکترونیکی رایگان کتاب الکترونیکی ما را از A تا Z دانلود کنید تا هر آنچه را که باید در مورد این ابزارهای صرفه جویی در زمان بدانید، کشف کنید. ما همچنین نکاتی را برای انتخاب الگوی آموزش الکترونیکی مناسب و برخی روش‌های نوآورانه برای استفاده از الگوهای آموزش الکترونیکی در طراحی دوره‌های آموزش الکترونیکی بررسی خواهیم کرد.

 

 

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی از ابتدا

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی از ابتدا - قسمت 1

آنا سابراموویچ

نوشته آنا سابراموویچ

14 جولای 2016

9 دقیقه برای خواندن

نظرات: 1

خلاصه: تبدیل شدن به "کلاس جهانی" در هر کاری آسان نیست، ام برنامه اسکرچ ا مانند همه سفرها، با یک قدم شروع می شود. بنابراین، دیگر زمان را تلف نکنید. در اینجا اولین قدم برای شروع سفر شما برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی کلاس جهانی است.

چگونه از ابتدا به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی تبدیل شویم

"آنا، من می خواهم یک طراح آموزشی در کلاس جهانی شوم و ا برنامه اسکرچ ز نقطه اول شروع می کنم. می‌توانید راهنماییم کنید که از کجا شروع کنم؟»

 

من همیشه انواع مختلفی از این سوال را دریافت می کنم، بنابراین تصمیم گرفتم منبعی ایجاد کنم که بتوانم افراد را در صورتی که تازه شروع به راه کرده اند به آن راهنمایی کنم.

 

سایر وبلاگ نویسان در مورد این مطلب نوشته اند و توصیه های خوبی به ویژه کتی مور، کریستوفر پاپاس، کانی ملامد، تام کولمن و کامی بین داده اند. من می‌خواهم از این افراد قدردانی کنم زیرا من اولین کسی نیستم که در این مهمانی شرکت می‌کنم، و ایده‌های مفیدی از گفتگوی گسترده‌تر را در این مقاله گنجانده‌ام.

 

من توصیه های زیادی را که از سفر شخصی ام در زمینه طراحی آموزشی جمع آوری شده است اضافه کرده ام و امیدوارم ایده های من به گفتگو اضافه شود.

 

بنابراین ... به عاقلانه، نظرات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، و در حالی که من سعی کرده ام این مقاله را بسیار جامع کنم، ایده خوبی است که پیوندهای بالا را برای سایر برداشت ها بررسی کنید.

 

من ایده هایم را در چندین «مرحله» (به خوبی حدود 9) سازماندهی کرده ام (بخوانید *ترتیب زمانی تقریبی*) اما در دنیای واقعی، احتمالاً می خواهید چندین مورد از آنها را همزمان انجام دهید.

 

همچنین، این مقاله بسیار فراتر از یک توصیه ساده در مورد برنامه اسکرچ  چگونگی به دست آوردن اولین شغل خود است. این نسبتاً ساده خواهد بود. همانطور که مادربزرگتان ممکن است به شما گفته باشد، "اگر کاری ارزش انجام دادن را دارد، ارزش انجام درست آن را دارد"، بنابراین من در اینجا به دنبال آن هستم.

 

در خطر بحث برانگیز به نظر رسیدن (در واقع فکر نمی‌کنم خطر زیادی وجود داشته باشد - اکثر طراحان آموزشی موافق هستند) تعداد زیادی طراح آموزشی متوسط ​​تا کاملاً بد وجود دارد، بنابراین فقط به مردم توصیه می‌کنید که چگونه "به داخل" نفوذ کنند. این زمینه به صنعت نیز خدمت نمی کند.

 

من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه  برنامه نویسی کودکان می توانید یک طراح آموزشی عالی شوید.

 

در اینجا مراحل انجام شده است و در این مقاله در مورد اولین مورد صحبت می کنم.

 

تئوری های طراحی آموزشی و نحوه یادگیری افراد را درک کنید.

"چشم برای یادگیری" خود را توسعه دهید و "فایل کش رفتن" خود را بسازید.

مهارت های اساسی فناوری خود را توسعه دهید.

مهارت های "نرم" خود را توسعه دهید.

شبکه خود را بسازید

"سوپر نمونه کارها" خود را بسازید.

تجربه کسب کنید.

جایگاه خود را پیدا کنید و متخصص شوید.

هرگز یادگیری را متوقف نکنید و مراقب باشید که صنعت به کجا می رود.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای... این اولین قدم شماست (با بخش جایزه!).

 

قبل از شروع، از خود بپرسید "چرا می خواهم این کار را انجام دهم؟"

طراحی آموزشی یک حرفه بسیار چالش برانگیز است. رقابتی است طراحی تجارب یادگیری عالی و سپس قرار دادن آنها در جهان و احتمالاً شکست، می تواند انرژی عاطفی عظیمی را به خود اختصاص دهد. صنعت به سرعت در حال تغییر است و برای همگام شدن با رقبای خود و خدمت به فراگیران خود به بهترین

Scratch program  شکل ممکن، باید به طور مداوم بر آموزش خود و توسعه حرفه ای تمرکز

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1402ساعت 21:06 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 8 | |

برنامه اسکرچ از صفر تا صد

 

مفهوم آنچه به کجا تعلق دارد. همچنین می‌توانید از برنامه اسکرچ  یک همکار برای بررسی الگوی آموزش الکترونیکی و ارائه بازخورد آنها کمک بگیرید. چشم‌های تازه ممکن است اشکالات یا اجزای گمشده‌ای را که نادیده گرفته‌اید نشان دهد. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا تصاویر یا مکان های نگهدارنده را تغییر دهید تا جذابیت زیبایی شناسی را افزایش دهید.

 

از این 5 مرحله برای ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی شگفت  برنامه اسکرچ انگیز و قابل استفاده مجدد برای دوره آموزش الکترونیکی بعدی خود استفاده کنید. هم افراد تازه کار و هم حرفه ای می توانند از آنها بهره مند شوند. علاوه بر شروع از صفر، می‌توانید از این ۵ نکته و ترفند برای به‌روزرسانی طرح‌بندی دوره‌های آموزش الکترونیکی فعلی خود استفاده کنید. همیشه ایده خوبی است که دوره آموزش الکترونیکی خود را به طور منظم به روز کنید تا نیازهای در حال تغییر زبان آموزان آنلاین خود را برآورده کنید.

 

آیا می خواهید درباره قالب های آموزش الکترونیکی بیشتر بدانید؟ الگوهای برنامه اسکرچ  آموزش الکترونیکی رایگان کتاب الکترونیکی ما را از A تا Z دانلود کنید تا هر آنچه را که باید در مورد این ابزارهای صرفه جویی در زمان بدانید، کشف کنید. ما همچنین نکاتی را برای انتخاب الگوی آموزش الکترونیکی مناسب و برخی روش‌های نوآورانه برای استفاده از الگوهای آموزش الکترونیکی در طراحی دوره‌های آموزش الکترونیکی بررسی خواهیم کرد.

 

 

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی از ابتدا

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی از ابتدا - قسمت 1

آنا سابراموویچ

نوشته آنا سابراموویچ

14 جولای 2016

9 دقیقه برای خواندن

نظرات: 1

خلاصه: تبدیل شدن به "کلاس جهانی" در هر کاری آسان نیست، ام برنامه اسکرچ ا مانند همه سفرها، با یک قدم شروع می شود. بنابراین، دیگر زمان را تلف نکنید. در اینجا اولین قدم برای شروع سفر شما برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی کلاس جهانی است.

چگونه از ابتدا به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی تبدیل شویم

"آنا، من می خواهم یک طراح آموزشی در کلاس جهانی شوم و ا برنامه اسکرچ ز نقطه اول شروع می کنم. می‌توانید راهنماییم کنید که از کجا شروع کنم؟»

 

من همیشه انواع مختلفی از این سوال را دریافت می کنم، بنابراین تصمیم گرفتم منبعی ایجاد کنم که بتوانم افراد را در صورتی که تازه شروع به راه کرده اند به آن راهنمایی کنم.

 

سایر وبلاگ نویسان در مورد این مطلب نوشته اند و توصیه های خوبی به ویژه کتی مور، کریستوفر پاپاس، کانی ملامد، تام کولمن و کامی بین داده اند. من می‌خواهم از این افراد قدردانی کنم زیرا من اولین کسی نیستم که در این مهمانی شرکت می‌کنم، و ایده‌های مفیدی از گفتگوی گسترده‌تر را در این مقاله گنجانده‌ام.

 

من توصیه های زیادی را که از سفر شخصی ام در زمینه طراحی آموزشی جمع آوری شده است اضافه کرده ام و امیدوارم ایده های من به گفتگو اضافه شود.

 

بنابراین ... به عاقلانه، نظرات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، و در حالی که من سعی کرده ام این مقاله را بسیار جامع کنم، ایده خوبی است که پیوندهای بالا را برای سایر برداشت ها بررسی کنید.

 

من ایده هایم را در چندین «مرحله» (به خوبی حدود 9) سازماندهی کرده ام (بخوانید *ترتیب زمانی تقریبی*) اما در دنیای واقعی، احتمالاً می خواهید چندین مورد از آنها را همزمان انجام دهید.

 

همچنین، این مقاله بسیار فراتر از یک توصیه ساده در مورد برنامه اسکرچ  چگونگی به دست آوردن اولین شغل خود است. این نسبتاً ساده خواهد بود. همانطور که مادربزرگتان ممکن است به شما گفته باشد، "اگر کاری ارزش انجام دادن را دارد، ارزش انجام درست آن را دارد"، بنابراین من در اینجا به دنبال آن هستم.

 

در خطر بحث برانگیز به نظر رسیدن (در واقع فکر نمی‌کنم خطر زیادی وجود داشته باشد - اکثر طراحان آموزشی موافق هستند) تعداد زیادی طراح آموزشی متوسط ​​تا کاملاً بد وجود دارد، بنابراین فقط به مردم توصیه می‌کنید که چگونه "به داخل" نفوذ کنند. این زمینه به صنعت نیز خدمت نمی کند.

 

من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه  برنامه نویسی کودکان می توانید یک طراح آموزشی عالی شوید.

 

در اینجا مراحل انجام شده است و در این مقاله در مورد اولین مورد صحبت می کنم.

 

تئوری های طراحی آموزشی و نحوه یادگیری افراد را درک کنید.

"چشم برای یادگیری" خود را توسعه دهید و "فایل کش رفتن" خود را بسازید.

مهارت های اساسی فناوری خود را توسعه دهید.

مهارت های "نرم" خود را توسعه دهید.

شبکه خود را بسازید

"سوپر نمونه کارها" خود را بسازید.

تجربه کسب کنید.

جایگاه خود را پیدا کنید و متخصص شوید.

هرگز یادگیری را متوقف نکنید و مراقب باشید که صنعت به کجا می رود.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای... این اولین قدم شماست (با بخش جایزه!).

 

قبل از شروع، از خود بپرسید "چرا می خواهم این کار را انجام دهم؟"

طراحی آموزشی یک حرفه بسیار چالش برانگیز است. رقابتی است طراحی تجارب یادگیری عالی و سپس قرار دادن آنها در جهان و احتمالاً شکست، می تواند انرژی عاطفی عظیمی را به خود اختصاص دهد. صنعت به سرعت در حال تغییر است و برای همگام شدن با رقبای خود و خدمت به فراگیران خود به بهترین

Scratch program  شکل ممکن، باید به طور مداوم بر آموزش خود و توسعه حرفه ای تمرکز

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1402ساعت 21:05 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 11 | |

برنامه اسکرچ از صفر تا صد

 

مفهوم آنچه به کجا تعلق دارد. همچنین می‌توانید از برنامه اسکرچ  یک همکار برای بررسی الگوی آموزش الکترونیکی و ارائه بازخورد آنها کمک بگیرید. چشم‌های تازه ممکن است اشکالات یا اجزای گمشده‌ای را که نادیده گرفته‌اید نشان دهد. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا تصاویر یا مکان های نگهدارنده را تغییر دهید تا جذابیت زیبایی شناسی را افزایش دهید.

 

از این 5 مرحله برای ایجاد یک الگوی آموزش الکترونیکی شگفت  برنامه اسکرچ انگیز و قابل استفاده مجدد برای دوره آموزش الکترونیکی بعدی خود استفاده کنید. هم افراد تازه کار و هم حرفه ای می توانند از آنها بهره مند شوند. علاوه بر شروع از صفر، می‌توانید از این ۵ نکته و ترفند برای به‌روزرسانی طرح‌بندی دوره‌های آموزش الکترونیکی فعلی خود استفاده کنید. همیشه ایده خوبی است که دوره آموزش الکترونیکی خود را به طور منظم به روز کنید تا نیازهای در حال تغییر زبان آموزان آنلاین خود را برآورده کنید.

 

آیا می خواهید درباره قالب های آموزش الکترونیکی بیشتر بدانید؟ الگوهای برنامه اسکرچ  آموزش الکترونیکی رایگان کتاب الکترونیکی ما را از A تا Z دانلود کنید تا هر آنچه را که باید در مورد این ابزارهای صرفه جویی در زمان بدانید، کشف کنید. ما همچنین نکاتی را برای انتخاب الگوی آموزش الکترونیکی مناسب و برخی روش‌های نوآورانه برای استفاده از الگوهای آموزش الکترونیکی در طراحی دوره‌های آموزش الکترونیکی بررسی خواهیم کرد.

 

 

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی از ابتدا

راهنمای نهایی برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی از ابتدا - قسمت 1

آنا سابراموویچ

نوشته آنا سابراموویچ

14 جولای 2016

9 دقیقه برای خواندن

نظرات: 1

خلاصه: تبدیل شدن به "کلاس جهانی" در هر کاری آسان نیست، ام برنامه اسکرچ ا مانند همه سفرها، با یک قدم شروع می شود. بنابراین، دیگر زمان را تلف نکنید. در اینجا اولین قدم برای شروع سفر شما برای تبدیل شدن به یک طراح آموزشی کلاس جهانی است.

چگونه از ابتدا به یک طراح آموزشی در کلاس جهانی تبدیل شویم

"آنا، من می خواهم یک طراح آموزشی در کلاس جهانی شوم و ا برنامه اسکرچ ز نقطه اول شروع می کنم. می‌توانید راهنماییم کنید که از کجا شروع کنم؟»

 

من همیشه انواع مختلفی از این سوال را دریافت می کنم، بنابراین تصمیم گرفتم منبعی ایجاد کنم که بتوانم افراد را در صورتی که تازه شروع به راه کرده اند به آن راهنمایی کنم.

 

سایر وبلاگ نویسان در مورد این مطلب نوشته اند و توصیه های خوبی به ویژه کتی مور، کریستوفر پاپاس، کانی ملامد، تام کولمن و کامی بین داده اند. من می‌خواهم از این افراد قدردانی کنم زیرا من اولین کسی نیستم که در این مهمانی شرکت می‌کنم، و ایده‌های مفیدی از گفتگوی گسترده‌تر را در این مقاله گنجانده‌ام.

 

من توصیه های زیادی را که از سفر شخصی ام در زمینه طراحی آموزشی جمع آوری شده است اضافه کرده ام و امیدوارم ایده های من به گفتگو اضافه شود.

 

بنابراین ... به عاقلانه، نظرات زیادی در مورد این موضوع وجود دارد، و در حالی که من سعی کرده ام این مقاله را بسیار جامع کنم، ایده خوبی است که پیوندهای بالا را برای سایر برداشت ها بررسی کنید.

 

من ایده هایم را در چندین «مرحله» (به خوبی حدود 9) سازماندهی کرده ام (بخوانید *ترتیب زمانی تقریبی*) اما در دنیای واقعی، احتمالاً می خواهید چندین مورد از آنها را همزمان انجام دهید.

 

همچنین، این مقاله بسیار فراتر از یک توصیه ساده در مورد برنامه اسکرچ  چگونگی به دست آوردن اولین شغل خود است. این نسبتاً ساده خواهد بود. همانطور که مادربزرگتان ممکن است به شما گفته باشد، "اگر کاری ارزش انجام دادن را دارد، ارزش انجام درست آن را دارد"، بنابراین من در اینجا به دنبال آن هستم.

 

در خطر بحث برانگیز به نظر رسیدن (در واقع فکر نمی‌کنم خطر زیادی وجود داشته باشد - اکثر طراحان آموزشی موافق هستند) تعداد زیادی طراح آموزشی متوسط ​​تا کاملاً بد وجود دارد، بنابراین فقط به مردم توصیه می‌کنید که چگونه "به داخل" نفوذ کنند. این زمینه به صنعت نیز خدمت نمی کند.

 

من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه  برنامه نویسی کودکان می توانید یک طراح آموزشی عالی شوید.

 

در اینجا مراحل انجام شده است و در این مقاله در مورد اولین مورد صحبت می کنم.

 

تئوری های طراحی آموزشی و نحوه یادگیری افراد را درک کنید.

"چشم برای یادگیری" خود را توسعه دهید و "فایل کش رفتن" خود را بسازید.

مهارت های اساسی فناوری خود را توسعه دهید.

مهارت های "نرم" خود را توسعه دهید.

شبکه خود را بسازید

"سوپر نمونه کارها" خود را بسازید.

تجربه کسب کنید.

جایگاه خود را پیدا کنید و متخصص شوید.

هرگز یادگیری را متوقف نکنید و مراقب باشید که صنعت به کجا می رود.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای... این اولین قدم شماست (با بخش جایزه!).

 

قبل از شروع، از خود بپرسید "چرا می خواهم این کار را انجام دهم؟"

طراحی آموزشی یک حرفه بسیار چالش برانگیز است. رقابتی است طراحی تجارب یادگیری عالی و سپس قرار دادن آنها در جهان و احتمالاً شکست، می تواند انرژی عاطفی عظیمی را به خود اختصاص دهد. صنعت به سرعت در حال تغییر است و برای همگام شدن با رقبای خود و خدمت به فراگیران خود به بهترین

Scratch program  شکل ممکن، باید به طور مداوم بر آموزش خود و توسعه حرفه ای تمرکز

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1402ساعت 21:05 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 10 | |

راهکاری موثر برای دانلود اسکرچ

 

همچنین لباس ها و صداها را به یک پروژه اضافه کنید. دانلود اسکرچ  سپس می توانید آنها را از طریق اسکریپت مدیریت یا پیاده سازی کنید. با کلیک بر روی افزودن پسوند، انتخاب اسکریپت ها را می توان بزرگ کرد، به عنوان مثال، با مداد رنگی، کد برای ضبط ویدیو، یا ویژگی تبدیل متن به گفتار.

 

  نکته

Scratch انواع لباس ها، صداها و اسکریپت ها را در دانلود اسکرچ اختیار شما قرار می دهد که می توانید بلافاصله آنها را در پروژه های خود ادغام کنید. از طرف دیگر، اگر نمی‌توانید آنچه را که در گزینه‌های در دسترس شماست پیدا کنید، می‌توانید تصاویر یا صداهای خود را وارد یا ضبط کنید. شما همچنین می توانید اسکریپت های خود را تولید کنید.

 

با لباس ها به فیگورها و اشیا جان ببخشید

چه بخواهید یک بازی، ویدیو، انیمیشن یا فقط یک کمیک ساده برنامه ریزی کنید، اسپرایت ها (شکل ها و سایر اشیاء) بلوک های اصلی برای داستان شما هستند. در تب Costumes، می‌توانید هر تعداد گرافیک را انتخاب کرده و در پروژه خود ادغام کنید. می‌توانید از میان گزینه‌های موجود تصویر انتخاب کنید، اشیا را با دست بکشید، یا گرافیک‌های ذخیره‌شده محلی را وارد کنید. اگر دستگاه شما دوربین دارد، می توانید عکس بگیرید.

 

Scratch: منوی انتخاب لباس

با استفاده از ژست های مختلف برای اسپرایت ها، می توانید  دانلود اسکرچدنباله های حرکتی ایجاد کنید.

پس از انتخاب یک لباس، می توانید آن را سفارشی کنید. اینجا  برای انجام این کار، شی مورد نظر برای سفارشی سازی را از منوی سمت چپ صفحه انتخاب کنید (جایی که می توانید هر زمان که بخواهید با کلیک بر روی نماد سطل بازیافت آن را حذف کنید). سپس از ابزارهای ویرایشگر موجود برای تغییر رنگ ها، حذف جزئیات خاص  دانلود اسکرچبا پاک کن، اضافه کردن متن یا تغییر شکل شی استفاده کنید. تبدیل گرافیک به گرافیک شطرنجی یا برداری نیز امکان پذیر است. در قسمت Costume، همچنین می‌توانید نامی را برای لباس انتخاب کنید، که اسکریپت‌ها بعداً می‌توانند از آن به عنوان مقدار مرجع استفاده کنند.

 

Scratch: ویرایشگر لباس

با استفاده از رنگ پر، ظاهر شکل را تنظیم کرده ایم.

در حاشیه پایین سمت راست پنجره، دکمه Choose a Backdrop را خواهید دید.  دانلود اسکرچبا این گزینه می توانید تصویر پس زمینه پروژه های خود را انتخاب کنید. Scratch مجموعه ای از تصاویر استوک را ارائه می دهد، یا می توانید تصاویر خود را وارد کنید یا حتی پس زمینه خود را رنگ کنید.

 

آموزش خراش: اسپرایت با تصویر پس زمینه

درست مانند اسپرایت ها، می توانید با استفاده از اسکریپت ها، پس زمینه را جابه جا یا تغییر دهید.

صداها و موسیقی پس زمینه

برای بسیاری از پروژه های خلاقانه، موسیقی متن مناسب به اندازه شخصیت های مختلف ضروری است. هنگام کدنویسی با Scratch، همه صداها را از طریق منوی Sounds پیاده سازی و مدیریت می کنید. مشابه عناصر گرافیکی، شما مجموعه ای از صداهای Scratch از پیش ساخته شده را از طریق Choose Sound در دسترس خود دارید. شما همچنین می توانید صداها را وارد یا ضبط کنید، به شرطی که میکروفون داشته باشید.

 

منوی ضبط صداها با Scratch

به محض کلیک بر روی دکمه ضبط، ضبط شروع می شود.

صداهایی که درج کرده اید را می توان با کلیک بر روی تصوی دانلود اسکرچ ر کوچک مربوطه در منوی سمت چپ انتخاب کرد. سپس می توانید صداها را به روش های مختلف ویرایش کنید. برای مثال می‌توانید دنباله‌های انتخاب شده را قطع کنید، صدا را تنظیم کنید، یا سرعت پخش را افزایش یا کاهش دهید. از آنجایی که صداها با استفاده از اسکریپت ها در پروژه Scratch ادغام می شوند، هر صدا نیز به یک نام منحصر به فرد نیاز دارد که می توانید آن را در قسمت Sound اختصاص دهید.

 

کدگذاری با اسکرچ: پنجره ای برای ویرایش نمونه صدا

اگر می خواهید دنباله های خاصی را برش دهید یا فقط قسمت های انتخاب شده را ویرایش کنید، این قسمت ها را با نگه داشتن دکمه سمت چپ ماوس از نقطه شروع مورد نظر و کشیدن صفحه انتخاب به نقطه پایانی مورد نظر انتخاب کنید.

اسکریپت ها جوهره کدنویسی Scratch هستند.

برای برنامه‌نویسی موفقیت‌آمیز با Scratch، باید ب دانلود اسکرچا استفاده از اسکریپت‌های Scratch تمرین کنید. کد واقعی پشت این اسکریپت‌ها به‌طور خودکار زمانی که بلوکی را به داخل پروژه خود می‌کشید تولید می‌شود – صرف نظر از اینکه یک رویداد، تابع، عملگر یا متغیر باشد. به عنوان یک کاربر، می توانید روی پر کردن اسکریپت ها با مقادیر فردی و اختصاص دادن آنها به تصاویر و صداها تمرکز کنید.

 

همه اسکریپت های از پیش ساخته شده دارای توضیحاتی هستند که دقیقاً عملکردهایی را که دارند توصیف می کنند. اگر می خواهید یک اسکریپت را در پروژه خود پیاده سازی کنید، به سادگی بلوک را به پنجره ویرایشگر میانی بکشید. در بلوک، هر مقدار یا گزینه ای را که باید تعریف شود، پیدا می کنید، سپس می توانید آنها را انتخاب کنید یا مستقیماً در کادر تایپ کنید. اگر یک اسکریپت جدید دارید که به یک اسکریپت ارجاع می دهد که از قبل در برنامه شما وجود دارد، به سادگی بلوک مربوطه را به گونه ای که انگار یک پازل را کنار هم می گذارید، پیوست کنید.

 

Scratch را بیاموزید: اسکریپت ها را یکپارچه کنید و آنها را آزمایش کنید

در پنجره پیش‌نمایش، می‌توانید دنباله‌ها را آزمایش کنید و نسخه فعلی پروژه Scratch خود را در هر زمان بررسی کنید.

  نکته

چالش یادگیری اسکرچ در به خاطر سپردن قواعد نحوی یا ساختار قالب بندی نیست، بلکه در درک هدف تک تک اسکریپت ها و یادگیری نحوه استفاده موثر از آنها و ترکیب آنها با یکدیگر است.

 

نحوه ایجاد یک دنباله انیمیشن کوتاه در Scratch¶

اکنون که مهم‌ترین مؤلفه‌های پلتفرم برنامه‌نویسی را پوشش داده‌ایم، Download scratch  بیایید نگاهی به کارهایی که Scratch می‌تواند با یک پروژه نمونه انجام دهد بیاندازیم.

 

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در شنبه 30 دی 1402ساعت 6:48 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 21 | |

سرعت بالا و کارایی بیشتر در دانلود اسکرچ

 

 زبان های برنامه نویسی مبتنی بر متن، مانند  دانلود اسکرچ جاوا اسکریپت و پایتون، Scratch از بلوک های کد کشیدن و رها کردن استفاده می کند. به این کدگذاری مبتنی بر بلوک می گویند. این کار Scratch را حتی برای کودکان خردسال آسان می کند، زیرا به مهارت های تایپ یا دانش نحوی نیاز ندارد. اینها برخی از رایج ترین بلوک های کدنویسی در برنامه های اسکرچ مبتدی و کارهایی هستند که انجام می دهند.

 

بلوک های رویداد

در بیشتر موارد، بلوک‌های رویداد همانهایی هستند که هر دنباله کد دانلود اسکرچ  را شروع می‌کنند. وظیفه آنها این است که منتظر بمانند تا یک رویداد خاص اتفاق بیفتد یا به بلوک های دیگر پیام بفرستند تا بتوانند به بلوک های کد زیر خود بگویند که بروند!

 

مثال ها:

 

بلوک خراش کلیک شد

بلوک خراش فشرده شده است

بلوک های حرکتی

اینها بلوک هایی هستند که حرکت اسپرایت های مختلف را در برنامه شما کنترل می کنند دانلود اسکرچ . هر زمان که بخواهید یک اسپرایت موقعیت خود را روی صفحه تغییر دهد، اینها بلوک هایی هستند که اضافه می کنید.

 

مثال ها:

 

کد خراش رفتن به

حرکت کد خراش

به نظر می رسد بلوک

بلوک‌های ظاهر بر نحوه نمایش جن و پس‌زمینه برای کاربر تأثی دانلود اسکرچ ر می‌گذارند. این برای اینکه اسپرایت ها به نظر در حال حرکت هستند یا برای تغییر مناظر در انیمیشن ها عالی است.

 

پس زمینه نمونه کد خراش

کد خراش نمونه لباس

بلوک های صوتی

بلوک های صدا بلوک هایی هستند که به جای هر چیزی بصری بر پخش صدا تأثیر می گذارند. می‌توانید فایل‌های صوتی خاص موجود در Scratch را انتخاب کنید، فایل‌های خود را آپلود کنید یا حتی اگر دوست دارید مستقیماً در برنامه ضبط کنید.

 

صدا نمونه کد خراش

کد خراش مثال شروع صدای

کنترل بلوک ها

بلوک‌های کنترل زمان و تعداد دفعات فعال شدن بلوک‌های دانلود اسکرچ  دیگر را کنترل می‌کنند. آنها به شما امکان می دهند حلقه های کدنویسی کنید، تاخیر اضافه کنید و به طور کلی میزان کنترلی که روی کد خود دارید را افزایش می دهند.

 

بلوک خراش برای همیشه

تکرار بلوک خراش

نمونه‌های کد اسکرچ را بیشتر ببینید.

 

اضافه کردن بلوک های بیشتر با Scratch Extensions

بلوک های دیگری وجود دارد که می توانید در Scratch از طریق برنامه های افزودنی مختلف به آنها دسترسی داشته باشید.

 

برنامه های افزودنی عملکرد  دانلود اسکرچ برنامه شما را برای اتصال به دوربین، Google، LEGO WeDo و موارد دیگر گسترش می دهند. به عنوان مثال، از متن به گفتار آمازون برای شروع یک بازی با استفاده از گفتار استفاده کنید. این می تواند برای کمک به افراد کم بینا در بازی شما استفاده شود.

 

برای افزودن افزونه، نماد آبی را در پایین سمت چپ صفحه در اینجا  زیر دسته‌های بلوک فشار دهید. با این کار کتابخانه افزونه ها باز می شود. می‌توانید پسوندی را انتخاب کنید و سپس در دسته‌های بلوک نشان داده می‌شود. می توانید این بلوک های افزونه را مانند هر بلوک دیگری به برنامه خود بکشید.

 

بلوک پسوندهای خراش را اضافه کنید

لیست کامل پسوندهای اسکرچ را ببینید.

 

مفاهیم کدنویسی را در ابتدا مطالعه کنید

متغیرها

حلقه ها

اگر غیر از این اظهارات

شرایط

توسعه بازی

انیمیشن

Scratch خود مانند یک بوم خالی برای یادگیری مفاهیم کدنویسی است. این مکانی است که بچه‌ها می‌توانند هنر خود را خلق کنند و می‌توانند مهارت‌های خود را از طریق آزمایش و تمرین بهبود بخشند. وقتی بچه‌ها چیزهایی را که اسکرچ ارائه می‌کند کشف می‌کنند، می‌توانند انواع مختلفی از مهارت‌های کدنویسی، از  دانلود اسکرچ حل مسئله تا تفکر تحلیلی را بیاموزند، که با آنها در سفر کدنویسی فراتر از Scratch رشد خواهند کرد.

 

مفاهیم اولیه برنامه نویسی

بخش بزرگی از کار با هر زبان برنامه نویسی، درک مفاهیم اساسی است که باعث می شود کدنویسی کار کند. برنامه نویسی چه بتوانید به طور سیستماتیک در مورد نحوه عملکرد کد فکر کنید، چه عمیق تر به نحوه تعامل قطعات مختلف کد با یکدیگر فکر کنید، برنامه نویسی به بچه ها کمک می کند تا به اصول اولیه ای که از انواع زبان های کدنویسی پشتیبانی می کند، دست پیدا کنند.

 

حل مسئله

هدف اصلی همه زبان های کدنویسی حل مسئله است و کد نویسی Scratch تفاوتی ندارد. این می‌تواند ایجاد یک خط ساده از کد برای حرکت دادن یک اسپرایت در سراسر صفحه یا کار کردن با آنچه قبلاً نوشته‌اند در جستجوی یک باگ گریزان باشد. تقریباً هر مرحله در برنامه نویسی Scratch شامل یادگیری حل مسئله به طریقی است.

 

طراحی پروژه

ایجاد خطوط کد برای ایجاد یک اتفاق یک چیز است، اما درک اینکه چگونه این خطوط کد باید با هم ترکیب شوند تا یک کل منسجم ایجاد کنند، کاملاً چیز دیگری است. کدنویسی در پلتفرم Scratch می‌تواند به بچه‌ها این فرصت را بدهد که در سطح سیستمی فکر کنند، همانطور که برای تکمیل طراحی پروژه خود کار می‌کنند.

 

اولین برنامه اسکرچ خود را بسازید

هنگامی که احساس راحتی کردید، اولین پروژه های Scratch خود را بسازید. در اینجا چند آموزش و فعالیت گام به گام عالی برای امتحان کردن برنامه‌ها و بازی‌های Scratch خود آورده شده است.

 

Flying Space Cat – یک بازی جمع آوری سرگرم کننده را کد کنید تا به گربه فضایی در ماموریت خود کمک کنید.

بازی فرود موشک - موشک خود را با خیال راحت بر روی سکو فرود بیاورید تا برنده شوید.

فعالیت خراش دهنده کارت روز ولنتاین - کارت را برای پیام ولنتاین خراش دهید.

بازی کلکسیونر آب نبات هالووین - تا می توانید شیرینی های هالووین را جمع آوری کنید.

تقویم ظهور تعطیلات - شمارش معکوس روزها تا کریسمس.

بهترین بازی های اسکرچ را بازی و ریمیکس کنید

بخش بزرگی از فرآیند یادگیری در اسکرچ از نگاه کردن به پروژه هایی است که دیگران ساخته اند. برخی از بهترین بازی‌های Scratch را بررسی کنید تا الهام بگیرید!

 

بازی های خراش برای کودکان

25 بهترین بازی اسکرچ

چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند؟

یادگیری کدنویسی به بچه ها مهارت هایDownload scratch شغلی و زندگی ارزشمندی می دهد.

 

برآورد شده است که

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 3 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 29 دی 1402ساعت 21:38 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 28 | |

سرعت بالا و کارایی بیشتر در دانلود اسکرچ

 

 زبان های برنامه نویسی مبتنی بر متن، مانند  دانلود اسکرچ جاوا اسکریپت و پایتون، Scratch از بلوک های کد کشیدن و رها کردن استفاده می کند. به این کدگذاری مبتنی بر بلوک می گویند. این کار Scratch را حتی برای کودکان خردسال آسان می کند، زیرا به مهارت های تایپ یا دانش نحوی نیاز ندارد. اینها برخی از رایج ترین بلوک های کدنویسی در برنامه های اسکرچ مبتدی و کارهایی هستند که انجام می دهند.

 

بلوک های رویداد

در بیشتر موارد، بلوک‌های رویداد همانهایی هستند که هر دنباله کد دانلود اسکرچ  را شروع می‌کنند. وظیفه آنها این است که منتظر بمانند تا یک رویداد خاص اتفاق بیفتد یا به بلوک های دیگر پیام بفرستند تا بتوانند به بلوک های کد زیر خود بگویند که بروند!

 

مثال ها:

 

بلوک خراش کلیک شد

بلوک خراش فشرده شده است

بلوک های حرکتی

اینها بلوک هایی هستند که حرکت اسپرایت های مختلف را در برنامه شما کنترل می کنند دانلود اسکرچ . هر زمان که بخواهید یک اسپرایت موقعیت خود را روی صفحه تغییر دهد، اینها بلوک هایی هستند که اضافه می کنید.

 

مثال ها:

 

کد خراش رفتن به

حرکت کد خراش

به نظر می رسد بلوک

بلوک‌های ظاهر بر نحوه نمایش جن و پس‌زمینه برای کاربر تأثی دانلود اسکرچ ر می‌گذارند. این برای اینکه اسپرایت ها به نظر در حال حرکت هستند یا برای تغییر مناظر در انیمیشن ها عالی است.

 

پس زمینه نمونه کد خراش

کد خراش نمونه لباس

بلوک های صوتی

بلوک های صدا بلوک هایی هستند که به جای هر چیزی بصری بر پخش صدا تأثیر می گذارند. می‌توانید فایل‌های صوتی خاص موجود در Scratch را انتخاب کنید، فایل‌های خود را آپلود کنید یا حتی اگر دوست دارید مستقیماً در برنامه ضبط کنید.

 

صدا نمونه کد خراش

کد خراش مثال شروع صدای

کنترل بلوک ها

بلوک‌های کنترل زمان و تعداد دفعات فعال شدن بلوک‌های دانلود اسکرچ  دیگر را کنترل می‌کنند. آنها به شما امکان می دهند حلقه های کدنویسی کنید، تاخیر اضافه کنید و به طور کلی میزان کنترلی که روی کد خود دارید را افزایش می دهند.

 

بلوک خراش برای همیشه

تکرار بلوک خراش

نمونه‌های کد اسکرچ را بیشتر ببینید.

 

اضافه کردن بلوک های بیشتر با Scratch Extensions

بلوک های دیگری وجود دارد که می توانید در Scratch از طریق برنامه های افزودنی مختلف به آنها دسترسی داشته باشید.

 

برنامه های افزودنی عملکرد  دانلود اسکرچ برنامه شما را برای اتصال به دوربین، Google، LEGO WeDo و موارد دیگر گسترش می دهند. به عنوان مثال، از متن به گفتار آمازون برای شروع یک بازی با استفاده از گفتار استفاده کنید. این می تواند برای کمک به افراد کم بینا در بازی شما استفاده شود.

 

برای افزودن افزونه، نماد آبی را در پایین سمت چپ صفحه در اینجا  زیر دسته‌های بلوک فشار دهید. با این کار کتابخانه افزونه ها باز می شود. می‌توانید پسوندی را انتخاب کنید و سپس در دسته‌های بلوک نشان داده می‌شود. می توانید این بلوک های افزونه را مانند هر بلوک دیگری به برنامه خود بکشید.

 

بلوک پسوندهای خراش را اضافه کنید

لیست کامل پسوندهای اسکرچ را ببینید.

 

مفاهیم کدنویسی را در ابتدا مطالعه کنید

متغیرها

حلقه ها

اگر غیر از این اظهارات

شرایط

توسعه بازی

انیمیشن

Scratch خود مانند یک بوم خالی برای یادگیری مفاهیم کدنویسی است. این مکانی است که بچه‌ها می‌توانند هنر خود را خلق کنند و می‌توانند مهارت‌های خود را از طریق آزمایش و تمرین بهبود بخشند. وقتی بچه‌ها چیزهایی را که اسکرچ ارائه می‌کند کشف می‌کنند، می‌توانند انواع مختلفی از مهارت‌های کدنویسی، از  دانلود اسکرچ حل مسئله تا تفکر تحلیلی را بیاموزند، که با آنها در سفر کدنویسی فراتر از Scratch رشد خواهند کرد.

 

مفاهیم اولیه برنامه نویسی

بخش بزرگی از کار با هر زبان برنامه نویسی، درک مفاهیم اساسی است که باعث می شود کدنویسی کار کند. برنامه نویسی چه بتوانید به طور سیستماتیک در مورد نحوه عملکرد کد فکر کنید، چه عمیق تر به نحوه تعامل قطعات مختلف کد با یکدیگر فکر کنید، برنامه نویسی به بچه ها کمک می کند تا به اصول اولیه ای که از انواع زبان های کدنویسی پشتیبانی می کند، دست پیدا کنند.

 

حل مسئله

هدف اصلی همه زبان های کدنویسی حل مسئله است و کد نویسی Scratch تفاوتی ندارد. این می‌تواند ایجاد یک خط ساده از کد برای حرکت دادن یک اسپرایت در سراسر صفحه یا کار کردن با آنچه قبلاً نوشته‌اند در جستجوی یک باگ گریزان باشد. تقریباً هر مرحله در برنامه نویسی Scratch شامل یادگیری حل مسئله به طریقی است.

 

طراحی پروژه

ایجاد خطوط کد برای ایجاد یک اتفاق یک چیز است، اما درک اینکه چگونه این خطوط کد باید با هم ترکیب شوند تا یک کل منسجم ایجاد کنند، کاملاً چیز دیگری است. کدنویسی در پلتفرم Scratch می‌تواند به بچه‌ها این فرصت را بدهد که در سطح سیستمی فکر کنند، همانطور که برای تکمیل طراحی پروژه خود کار می‌کنند.

 

اولین برنامه اسکرچ خود را بسازید

هنگامی که احساس راحتی کردید، اولین پروژه های Scratch خود را بسازید. در اینجا چند آموزش و فعالیت گام به گام عالی برای امتحان کردن برنامه‌ها و بازی‌های Scratch خود آورده شده است.

 

Flying Space Cat – یک بازی جمع آوری سرگرم کننده را کد کنید تا به گربه فضایی در ماموریت خود کمک کنید.

بازی فرود موشک - موشک خود را با خیال راحت بر روی سکو فرود بیاورید تا برنده شوید.

فعالیت خراش دهنده کارت روز ولنتاین - کارت را برای پیام ولنتاین خراش دهید.

بازی کلکسیونر آب نبات هالووین - تا می توانید شیرینی های هالووین را جمع آوری کنید.

تقویم ظهور تعطیلات - شمارش معکوس روزها تا کریسمس.

بهترین بازی های اسکرچ را بازی و ریمیکس کنید

بخش بزرگی از فرآیند یادگیری در اسکرچ از نگاه کردن به پروژه هایی است که دیگران ساخته اند. برخی از بهترین بازی‌های Scratch را بررسی کنید تا الهام بگیرید!

 

بازی های خراش برای کودکان

25 بهترین بازی اسکرچ

چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند؟

یادگیری کدنویسی به بچه ها مهارت هایDownload scratch شغلی و زندگی ارزشمندی می دهد.

 

برآورد شده است که

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 4 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 29 دی 1402ساعت 21:12 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 11 | |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 صفحه بعد