تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
تفاوت اسکرچ پایتون

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

تفاوت اسکرچ پایتون

 

 در اینجا چند ایده برای سریعترین دانش آموزان تفاوت اسکرچ پایتون  یا کسانی که می خواهند کار را گسترش دهند وجود دارد:

درک کنید که چرا زاویه ورود برای گردش به چپ است

180–a و نه a;

بخواهید کد را برای انجام حکاکی L با آن تغییر دهید

ابعاد دیگر؛

ایجاد یک نقطه شروع تصادفی برای تفاوت اسکرچ پایتون  جلوگیری از اصلاح آسان

از کد "برو به (60-60)" در انتهای متن توسط دانش آموزان.

بخواهید حروف ساده دیگری مانند H، T یا را کد کنید

X یا حتی پیچیده تر با حروف گرد مانند S.

برای خواندن بهتر کدهای پایتون

درک این نکته مهم است که به محض اینکه ا آموزش برنامه نویسی نوجوانان سکریپت ب تفاوت اسکرچ پایتون ا دستور t.done() روبرو می شود، صفحه تصویر را نمایش می دهد.

قبلا کد شده برای خروج از این صفحه، کلید [روشن] را فشار دهید.

به همین دلیل است که ما در اینجا یک تابع setpoint1 و تابع rep1 را پیشنهاد کرده‌ایم.

این دو تابع تابع cons1 را صدا می زنند که تفاوت اسکرچ پایتون  به شما امکان می دهد از چندین بار کپی کردن یک چیز خودداری کنید.

پیکسابای

خلاصه: این برگه به ​​برنامه ریزی تفاوت اسکرچ پایتون   برعکس قضیه فیثاغورث می پردازد.

کلمات کلیدی: کتابخانه لاک پشت; برعکس قضیه فیثاغورث

مهارت های هدفمند

جستجو: «مشاهده کنید، در یک رویکرد شرکت کنید، آزمایش کنید، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار".

مدل سازی: "استفاده، درک، توسعه یک شبیه سازی دیجیتال" با شروع از یک موقعیت معمولی

اغلب در ریاضیات با آن مواجه می شویم.

Represent: "حرکت از یک حالت نمایش به تفاوت اسکرچ پایتون   حالت دیگر" با انتقال محاسبات روی یک برگه به ​​یک

کدگذاری شده

محاسبه کنید: "الگوریتم های ساده را پیاده سازی کنید".

وضعیت تحریک کننده

این یک جلسه ریاضی داخلی است که در آن

دانش آموزان باید برعکس قضیه فیثاغورث را برنامه ریزی کنند.

مشکل ساز

چه برنامه ای با دانستن سه طول آن تفاوت اسکرچ پایتون می تواند قائم بودن یا نبودن مثلث را نشان دهد؟

52

 

با کلاس: ما می‌توانیم موقعیت‌های زیادی تفاوت اسکرچ پایتون   را که درگیر مشکل هستند، مانند

مثال: «مثلث 10; 12; آیا 14 مستطیل است؟ "، که باید علاقه به یک فیلمنامه را نشان دهد

برای نشان دادن قائم بودن یا نبودن یک مثلث استفاده می شود.

در گروه های 2 تا 4 دانش آموز به مدت چند دقیقه: دانش آموزان به دنبال راهبردهایی برای پاسخ هستند

به مشکل بسیاری می خواهند از یک جنبه گرافیکی استفاده کنند (به برگه شماره 10، The L مراجعه کنید). آنجا

عکس قضیه فیثاغورث فوراً برای گروه های خاصی پدیدار نمی شود.

با کلاس: با فهرست کردن پیشنهادات مختلف، در نهایت بپرسید کدام یک را بررسی کنید

ورودی ها (سه طول مثلث) هستند که در نتیجه امکان پذیر است یا خیر. توسط

به عنوان مثال، استفاده از یک طراحی مستلزم تفاوت اسکرچ پایتون  مثلثات و در نتیجه دانستن آن مثلث است

مستطیل است

در گروه‌های 2 تا 4 نفره دانش‌آموزان: دانش‌آموزان باید الگوریتمی برای معکوس ترسیم کنند

قضیه فیثاغورث، قبل از حرکت به سمت پیاده سازی در یک زبان یا زبان دیگر، پس از اعتبار سنجی

از معلم این بخش به زمان زیادی نیاز دارد تا دانش آموزان با فیلمنامه آشنا شوند.

اشتراک گذاری: دانش آموزان رویکردهای خود را توضیح می دهند.

برای پیشرفته ترین دانش آموزان: امکان ارائه  Scratch Python difference یک یا چند افزونه به آنها وجود دارد

 

موضوع :
برچسب ها : برنامه نویسی کودکان,
امتیاز : 5 | نظر شما : 1 2 3 4 5 6
+ نوشته شده در جمعه 25 اسفند 1402ساعت 9:54 توسط مهدی موسویان | تعداد بازديد : 8 | |