تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
اسکرچ جونیور

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

اسکرچ جونیور

 

با Scratch، جامعه ای از اسکرچ جونیور هنرمندان، طراحان و متخصصان، آنها پروژه ها، انیمیشن ها را برای بازاریابی، برای انتشار میراث هنری و برای بسیاری از زمینه ها و موضوعات دیگر می سازند.

اگر واقعاً به ابتدای آن برگردیم، تاریخ آن واقعاً جذاب و حتی اخیر نیست. در دهه 1950، روانشناسان و دانشمندان برجسته آمریکایی شروع به مشاهده کودکان در فرآیند یادگیری کردند و متوجه شدند که درس تئوری به آنها کمک نمی کند تا واقعاً یاد بگیرند. شور و اشتیاق را در آنها برانگیخت. "ماشین های آموزشی" نیز اختراع شد: ماشین های کنجکاو برای یادگیری. اما بیایید به زمان های اخیر برگردیم و ببینیم چرا Scratch یک برنامه موفق است که همچنان با کلمه "شور" همراه است.

 

اسکرچ چگونه اسکرچ جونیور متولد شد؟

"پدر" اسکرچ میچ رزنیک است، اما پدربزرگش سیمور پیپرت، ریاضیدان، یکی از اولین پیشگامان هوش مصنوعی است.

بیش از همه در سطح بین المللی به عنوان پیشرو در زمینه آموزش علوم کامپیوتر برای کودکان شناخته شده است.

پیدایش اسکرچ که از طریق استفاده کودکان از آن دیده می‌شود، به وضوح توسط رسنیک (که شاگرد پیپرت بود) در مقاله‌ای با عنوان: «رویکردی متفاوت برای کدگذاری» توضیح داده شده است. چگونه بچه‌ها خودشان را از ابتدا می‌سازند و دوباره می‌سازند». عنوان قبلاً خیلی چیزها را می گوید: چگونه بچه ها خود را از ابتدا تا ابتدا می سازند و بازسازی می کنند.

در واقع، از طریق بازی اسکرچ جونیور و استفاده از Scratch، منطق را یاد می گیرید، تفکر محاسباتی معروف را به خود اختصاص می دهید، اما مهمتر از همه، دنیای درونی خود را اختراع، ایجاد، مونتاژ و جداسازی می کنید، تخیل را کشف می کنید.

چگونه آن را به کودکان آموزش دهیم؟ رزنیک قبلاً در سال 2012 در یکی از تد تاک معروف خود به طور گسترده در مورد آن صحبت کرده بود: بیایید به بچه ها کدنویسی را آموزش دهیم.

Scratch که در اوایل دهه 2000 در MIT Games to Teach Initiative اختراع و پیشگام شد، مورد علاقه دنیای دانشگاهی قرار گرفت که شامل "خطر" پرورش مدل های آموزشی جدید، در این مورد مبتنی بر بازی بود. از برخی جهات، Scratch وارث LOGO بود، زبان برنامه نویسی برای آموزش که توسط Papert اختراع شد، اما با برخی تفاوت های کلیدی. LOGO با در نظر گرفتن ریاضیات طراحی شده است، در عوض Scratch به عنوان ابزاری برای بیان آزادانه کودکان طراحی شده است.

بچه‌ها بلافاصله ایده ایجاد داستان‌ها، انیمیشن‌ها و ایرانیان سایبر بازی‌های تعاملی خود را دوست داشتند، تقریباً بدون اینکه بدانند در این راه از جبر و الگوریتم‌ها استفاده می‌کنند.

از زمان راه اندازی آن در اسکرچ جونیور سال 2007، به بیش از 40 زبان ترجمه شده و میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده کرده اند. بیش از یازده میلیون پروژه در سراسر جامعه اسکرچ به اشتراک گذاشته شده است. روزانه بیش از 17 هزار پروژه جدید وارد می شود.

مطمئناً بخشی از تاریخ انتشار کدنویسی و برنامه اصلی آن - Scratch - شرکت باراک اوباما در دسامبر 2014 در رویداد سالانه Hour of Code است.

او که در کنار تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستانی نشسته بود، چیزی را روی لپ‌تاپ تایپ کرد و اولین رئیس‌جمهوری شد که یک خط کد نوشت. بنابراین، دنیای سیاست عمومی ایالات متحده فناوری اطلاعات را در آموزش K-12 به عنوان یک موضوع فوری اقتصادی در نظر گرفته است. دانش دیجیتال اکنون به عنوان یکی از مهارت های اساسی قرن بیست و یکم در نظر گرفته می شود که به همان اندازه برای موفقیت در محیط کار و حفظ مزیت رقابتی آمریکا ضروری است. اروپا از طریق کار معلمان با برنامه اسکرچ که در مدارس استفاده می شود، سهم خود را دنبال می کند و خوشبختانه کمک خود را می کند. بسیاری نیز در ایتالیا.

 

اسکرچ چگونه کار می کند؟

Scratch از یک زبان برنامه نویسی اسکرچ جونیور گرافیکی و بصری در بلوک ها مانند بلوک های سازنده لگو استفاده می کند.